|
کدخبر: 121055

تولید شمش فولاد در امسال چقدر رشد داشت؟

بررسی عملکرد شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی حاکی از تولید ۹ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۸۳ تن شمش فولاد از سوی شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور و رشد هفت درصدی آن در همسنجی با پارسال است.

معدن تولید شمش فولاد در امسال چقدر رشد داشت؟

در این مدت تولید شمش فولاد مبارکه با رشد پنج درصدی به چهار میلیون و ۸۰ هزار و ۸۹۰ تن، شمش فولاد خوزستان با رشد سه درصدی به یک میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۹۲ تن و شمش ذوب‌آهن اصفهان با افت سه درصدی به ۹۵۸ هزار و ۴۴۴ تن رسید.

در پنج ماهه امسال تولید شمش در فولاد آلیاژی ایران بلوم آلیاژی- مهندسی با رشد ۶ درصدی به ۷۱ هزار و ۱۴۱ تن، تولید شمش در فولاد آلیاژی ایران بیلت آلیاژی مهندسی با افت هفت درصدی به ۱۱۴ هزار و ۸۵۷ تن، فولاد آلیاژی ایران- اینگات با رشد ۲۴ درصدی به ۱۶ هزار و ۲۳ تن، تولید شمش در فولاد بردسیر با رشد ۲۰۴ درصدی به ۲۱۹ هزار و ۲۰۵ تن و تولید شمش در فولاد کاوه جنوب با افت ۱۲ درصدی به ۴۳۳ هزار و ۷۳۹ تن رسید.

از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ۳۴ هزار و ۹۰۹ تن شمش در گروه ملی صنعتی فولاد ایران تولید شد و فولاد خراسان با افت ۱۵ درصدی ۳۹۵ هزار و ۲۰۶ تن، فولاد چادرملو با افت چهار درصدی ۳۹۳ هزار و ۵۱۴ تن، آهن و فولاد ارفع با افت هشت درصدی ۳۳۹ هزار و ۱۸۲ تن، فولاد بناب با رشد ۳۷ درصدی ۱۴۵ هزار و ۲۷۵ تن و جهان فولاد سیرجان ۳۴۱ هزار و ۹۲۱ تن شمش تولید کردند.

جمع تولید شمش مرداد ماه شرکت‌های یاد شده یک میلیون و ۷۵۸ هزار و ۶۷۶ تن بود که در مقایسه با مرداد ماه پارسال رشد دو درصدی داشته است.

تولید محصولات فولادی

تا پایان مردادماه همچنین ۶ میلیون و ۸۸۰ تن انواع محصولات فولادی در این شرکت‌ها تولید شد که در همسنجی با پارسال رشد دو درصدی نشان می‌دهد.

منبع: معدن ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها