|
کدخبر: 117708

استعفای یکی از مدیران چادرملو

محمود نوریان، رئیس هیات مدیره شرکت صنعتی معدنی چادرملو از سمت خود استعفا کرد.

معدن استعفای یکی از مدیران چادرملو

وی ۲۲ اسفند ماه پارسال نیز با کناره گیری از مدیرعاملی چادرملو، سکان هدایت این شرکت بزرگ معدنی و صنعتی را در اختیار مهندس ناصر تقی زاده قرار داده بود.

نوریان

محمود نوریان از مرداد ماه سال ۱۳۸۳ هدایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را در حالی به‌دست گرفت که این شرکت تنها با سه خط تولید در معدن چادرملو اقدام به تولید ۴.۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن می‌کرد.

وی از بدو ورود با نگرش توسعه بخشی در فعالیت‌های شرکت و با همراهی هیات مدیره و مدیران مجموعه علاوه بر احداث و راه‌اندازی ۲ خط تولید جدید کنسانتره، راندمان تولید ۵ خط فرآوری را از هفت و نیم میلون تن به ۱۰ و نیم میلیون تن افزایش داد.

در عین حال سنگ بنای مجتمع عظیم صنعتی چادرملو در ۲۵ کیلومتری اردکان یزد نیز گذاشته شد.

با ساخت و راه‌اندازی کارخانه گندله‌سازی چادرملو از آن پس بخشی از کنسانتره تولیدی شرکت برای تولید ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندله آهن به این واحد صنعتی منتقل می‌گردد.

با ترسیم چشم‌اندازه روشنتر برای این واحد معدنی و صنعتی با هدف تکمیل زنجیره تولید فولاد. چادرملو با مشارکت در ۲ طرح فولادی اقدام به راه‌اندازی واحد آهن اسفنجی و کارخانه شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع هر یک با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال و واحد تولید آهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال به توسعه طرح‌های خود در مجتمع صنعتی ادامه داد.

در ادامه نیز کارخانه شمش فولادی چادرملو با ظرفیت یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن و واحد احیای مستقیم چادرملو با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۵۰ هزارتن آهن اسفنجی ساخت و به بهره‌برداری رسید.

منبع: معدن۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها