|
کدخبر: 114352

کیان فولاد دماوند" یک زنجیره کامل در تولید فولاد کشور

نشست صمیمی سید هادی شفیعی مدیرعامل هلدینگ "کیان فولاد دماوند" با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

معدن کیان فولاد دماوند" یک زنجیره کامل در تولید فولاد کشور

شفیعی در این دیدار گفت: "کیان فولاد دماوند" یک زنجیره کامل در فولاد کشور است. کشوری که بالاترین ظرفیت فولاد را دارد

تحریم و مشکلات اقتصادی در راستای تولید فولاد بی‌تاثیر است، چون نیاز به این محصول در کشورهای دور و نزدیک بالاست.

یکی از اهداف مهم در این مجموعه، حمل‌ونقل سبز است، که حداقل ۵میلیون تن حمل در زنجیره تامین سنگ تا محصول نهایی فولادی در این هلدینگ، انجام می‌شود که این موضوع از اهمیت بالایی در حرکت زیست محیطی است.

هدف والای "کیان فولاد دماوند" تبیین نظام بازرگانی به منظور بهره‌برداری دقیق و منظم در زنجیره فولاد و توسعه معادن "کیان" در راستای بازرگانی محصولات شرکت، از ارکان اصلی این هلدینگ می‌باشد.

لجستیک به عنوان پرزنت‌کننده شرکت، رکن دیگری است که شرکت "کیان لجستیک دماوند" این مسئولیت را به عهده دارد.

 «کیان فولاد آبشار» و «اطلس جاودان سپاهان» از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «کیان فولاد دماوند» در زنجیره فولاد هستند که این هلدینگ قصد دارد این دو شرکت را در آینده نزدیک به صورت عرضه اولیه وارد بورس کند.

لاجوردی معاون منابع انسانی هلدینگ «کیان فولاد دماوند» در این نشست خبری گفت: هدف هلدینگ «کیان فولاد دماوند» تولید و پشتیبانی در زنجیره فولاد است. وی افزود: سال گذشته ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به صورت تهاتری تولید و در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.

لاجوری عنوان کرد: در جهت ایجاد شغل گامهای موثری برداشته‌ایم که درحال‌حاضر ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و حدود ۱۵۰۰ نفر بطور غیر‌مستقیم در هلدینگ «کیان فولاد دماوند» مشغول به کار میباشند.

وی ادامه داد: قصد داریم «هلدینگ تامین مالی» به صورت شرکت بزرگ سبدگردان را به مجموعه خود اضافه کنیم و از این طریق وارد بورس و بازار سرمایه شویم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها