|
کدخبر: 104838

هشدار چادرملو درباره ذخایر سنگ آهن

مهندس ناصر تقی زاده گفت: اگر بدنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.

معدن هشدار چادرملو درباره ذخایر سنگ آهن

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در نخستین جلسه دوره‌ای شورای مدیران در مجتمع صنعتی چادرملو پس از گزارش مدیر مجتمع در خصوص وضعیت تولید و فروش شرکت و درخواست برای رفع برخی موانع توسعه تولید گفت: اگر بدنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.

وی با گلایه از برخی تصمیم گیرندگان و دیوانسالاری موجود که موجب جلوگیری از بهره‌برداری ذخایر شناسایی شده گردیده‌اند هشدار دارد چنانچه هر چه سریعتر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود بسیاری از واحدهای فعلی فولاد‌سازی کشور در خطر تعطیلی و یا کاهش تولید قرار میگیرند.

مهندس تقی زاده تاکید کرد: برای ما تولید‌کنندگان و مسئولان و متولیان کشور تکلیف است تا با اتخاذ تدابیر اثر بخش در تحقق توسعه همه جانبه کشور تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: جایگزین کردن معادن بجای نفت با شعار محقق نمیشود. این نیاز به عزم و اراده‌ای قوی و مدیران جسور و کارآمد است.

مدیرعامل چادرملو افزود: امروز فولاد کالایی ارزشمند در جهان است و مشخص نیست همین روند تا چند سال آینده وجود داشته باشد. بنابر این تا فرصت باقی است باید بهترین بهره‌برداری را از این صنعت نمود.

تقی زاده یاد آوری کرد: چادرملو این آمادگی را دارد با سرمایه‌گذاری در معادن جدید همچنان نقش ارزشمند خود را در صنعت سنگ آهن و فولاد کشور حفظ کند و گامهای عملی برای توسعه بردارد.

منبع: روابط عمومی شرکت چادرملو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها