|
کدخبر: 100238

اختصاصی گسترش‌نیوز:

مروری بر فعالیت‌های فولاد خوزستان در اردیبهشت ۹۹

بررسی عملکرد این مجموعه فولادی طی اسفند ماه ۹۸ و مقایسه آن با دوره مشابه سال ۹۷ رشد درآمد فروش شرکت به میزان ۳۸ درصد را نشان می‌دهد.

معدن مروری بر فعالیت‌های فولاد خوزستان در اردیبهشت ۹۹

در اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ شاهد اقدامات مختلفی در شرکت فولاد خوزستان از ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی تا رکورد تولید ۱۳۵۲۱ تُنی بودیم. در این گزارش سعی داریم تا نگاهی بر عملکرد یک ماهه این شرکت فولادی داشته باشیم. با ما همراه شوید:

۱ اردیبهشت‌

میثم شهنیانی، مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در مصاحبه‌ای به اقدامات و برنامه‌ها و اهداف این شرکت در سال گذشته و همچنین اهداف و استراتژی‌ها در امسال پرداخت و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی فولاد خوزستان که به منظور ارائه خدمات به مردم منطقه کلید خورده و پس از اجرای اسکلت بتنی با توقف مواجه شده بود، با اتخاذ تدابیر ویژه مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دوباره آغاز شده و تکمیل و تسریع بهره‌برداری آن با حفظ استانداردها و متدهای به روزرسانی شده و همچنین کاهش تاثیرپذیری آن بر محیط‌زیست در دستور کار اجرایی این شرکت قرار گرفته است که امیدواریم در سایه تلاش‌های کلیه مسئولان و دست اندرکاران در سال ۱۴۰۱ از آن بهره‌برداری شود.

همچنین محمد بهنیا رئیس فولادریزی بلوم و بیلت فولاد خوزستان نیز از تغییرات در مواد نسوز تاندیش توسط واحد نسوز خبر داد و افزود‌: در اجرای این طرح مدت زمان مجاز ریخته گری با هر تاندیش از ۷۶۰ دقیقه به ۸۶۰ دقیقه افزایش یافته است. وی در ادامه به میزان صرفه‌جویی در اجرای این طرح و دلایل اجرای و نتایج این طرح پرداخت.

شرکت فولاد خوزستان در ارائه آماری به میزان فروش و درآمد این مجموعه طی دو دوره عملکرد همچون اسفند ماه ۹۸ و نیز از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه منتشر کرد. بررسی عملکرد این مجموعه فولادی طی اسفند ماه ۹۸ و مقایسه آن با دوره مشابه سال ۹۷ رشد درآمد فروش شرکت به میزان ۳۸ درصد را نشان می‌دهد. علاوه بر این، درآمد فروش شرکت در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه نسبت به دوره مشابه سال مالی ۹۷ نیز روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است و در این مدت ۴۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

۲ اردیبهشت

محمود لندی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان از دستیابی به تولید بیشتر در امسال خبر داد و گفت: دستیابی به تولید ماهانه ۳۴۵ هزار و سیصد و پنجاه هشت تُن در فروردین ماه ۱۳۹۹، مرهون تلاش و ایثار بی‌وقفه کارکنان و حمایت‌های خالصانه مدیرعامل است. این مقدار تولید، سالی پربار و موفقیت آمیز را برای شرکت فولاد خوزستان نوید می‌دهد.

۵ اردیبهشت

سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از اقدامات این شرکت در راستای مقابله با ویروس کرونا در محیط‌های کاری و تشکیل کمیته‌‌ای با عنوان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

۸ اردیبهشت

محمود نقیه رئیس امور منازل و مستغلات شرکت فولاد خوزستان به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات اصلاحی و زیربنایی در مجموعه‌های ورزشی این شرکت پرداخت.

همچنین علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به اقدامات این شرکت در توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق عمومی در میان اقشار بی‌بضاعت شهرستان اهواز و کارون در قالب کمک‌های مومنانه پرداخت و گفت: تا عادی شدن شرایط و شکست ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه در راستای سلامت کارکنان انجام خواهد شد. از طرفی تهیه و توزیع بسته‌ی معیشتی در میان اقشار کم‌ درآمد و آسیب‌ دیده ناشی از شیوع ویروس به صورت متناوب ادامه دارد. امید که در کنار یکدیگر و با رعایت مسائل بهداشتی، شاهد شکست زنجیره انتقال و مهار این ویروس باشیم.

۱۰ اردیبهشت

خداداد غریب پور رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در پیامی ثبت رکورد ماهانه تولید شمش به میزان ۳۴۵ هزار و ۳۵۸ تن را به محمدی مدیرعامل محترم فولاد خوزستان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت

خط تولید روزانه هزار البسه بیمارستانی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)، علی محمدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و لشکری، یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز افتتاح شد.

همچنین لوح تقدیر دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور به پاس خدمات شایسته مجموعه فولاد خوزستان در مسیر توسعه بهداشت مناطق محروم، خصوصا در امر ساخت درمانگاه منطقه قلعه‌ چنعان و همچنین حُسن همکاری این شرکت با مدیریت موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار و حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

در این تاریخ علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم این روز را تبریک گفت.

همچنین در این روز مشعل اصلی خط تولید گندله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) همزمان با روز بزرگداشت کار و کارگر راه‌ روشن شد.

۱۷ اردیبهشت

علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای به تشریح برنامه‌ها و اقدامات فولاد خوزستان پرداخت و گفت: احداث کارخانه مگا مدول آهن اسفنجی با ظرفیت ۱.۷ میلیون تن و پست برق ۴۰۰ کیلو ولت نمونه‌ای از پروژها‌یی است که در حال اجرا است.

در این تاریخ همچنین محمود اکابر مدیریت تضمین کیفیت فولاد خوزستان در یادداشتی به تضمین کیفیت محصولات در شرکت فولاد خوزستان پرداخت. وی در بخشی از این یادداشت نوشت: توجه بیشتر به تضمین کیفیت محصولات در شرکت فولاد خوزستان به سال ۱۳۷۰ باز می‌گردد. انتخاب استاندارد بین‌المللی iso ۹۰۰۱ و استقرار این نظام مدیریت در برخی از صنایع داخلی، نقطه عطفی در توجه به بالا بردن سطح اعتماد مشتریان داخلی و خارجی به کارخانه‌های فولادی کشور بود.

غلامرضا جولایی، رئیس واحد ابزاردقیق و کالیبراسیون در مصاحبه‌ای به وظایف و اقدامات واحد کالیبراسیون فولاد خوزستان پرداخت.

شرکت فولاد خوزستان در جریان فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درآمد از محل تولید و فروش محصولاتی همچون بلوم و بیلت، اسلب و گندله محقق ساخت.

۱۸ اردیبهشت

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از روند پروژه فولاد‌سازی شرکت صنعت فولاد شادگان بازدید نمودند.

محمد مدنی‌ فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه خواف در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ این شرکت با برگزاری کلاس‌های آموزشی در مجتمع با حضور ریاست محترم مرکز بهداشت شهرستان و اطلاع رسانی به همکاران آمادگی مبارزه با این ویروس را فراهم نمود.

۱۹ اردیبهشت

نشست برون رفت از مشکلات تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان با حضور علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، حمیدرضا مجدی نسب مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان، اعضای هیات مدیره این تعاونی و نادر چهارلنگی مدیر امور حقوقی برگزار شد.

خط تولید گندله‌سازی مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو راه‌اندازی شد. این کارخانه به منظور تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال با همت کارشناسان و متخصصان ایرانی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکت چند وجهی فولاد لجستیک موفق به دریافت نخستین بارنامه‌ ی بین‌المللی شد. شرکت چند وجهی فولاد لجستیک با ادغام شرکت‌های فولاد ریل جنوب و گنجینه پردیس با تمرکز بر فعالیت‌‌های لجستیکی تشکیل شده و با برنامه‌ریزی و سیاست‌‌گذاری مناسب، رسیدن به تمامی اهداف تعیین شده را در دستور کار قرار داده و طی یک برنامه مدون به اجرا گذاشت.

شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به پارک علم و فناوری خوزستان پیوست. عباس تفضلی مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب افزود: به دنبال سیاست‌گذاری شرکت پیشگامان فولاد جنوب مبنی بر تبدیل شدن به یک مجموعه پیشرو در حوزه مهندسی و فناوری و قرار گرفتن در میان شرکت‌های دانش‌بنیان، تصمیم گرفیتم شرایط عضویت در پارک علم و فناوری را فراهم آوریم.

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف به همراه روسای ادارات صمت و محیط‌زیست خواف از خط تولید گندله مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) بازدید کرد.

۲۴ اردیبهشت

سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در شرکت فولاد خوزستان با علی محمدی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

۲۵ اردیبهشت

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: فولاد مردان خوزستان با استعانت از خداوند متعال و در ماه مبارک رمضان توانستند در لیالی قدر برای دومین بار در سالی که بنام جهش تولید مزین است، به رکورد جدیدی در تولید روزانه‌ی خود به میزان ۱۳۵۲۱ تُن دست یابند.

۲۶ اردیبهشت

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی روز "ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت.

۲۸ اردیبهشت

جلسه هیات مدیره شرکت کارگزاری ستاره جنوب با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با ارائه گزارش هیات مدیره این کارگزاری به ویژه در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۸ و اهداف آینده برگزار شد.

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها