|
کدخبر: 165168

یارانه قطع می‌شود؟ + فیلم

قانون مالیات بر خانه‌های خالی در حالی از۱۹ فروردین سال جاری اجرایی شد که یک دهه از مطرح شدن آن می‌گذرد.

فیلم

طی ده سال گذشته آنچه موجب شد این قانون به مرحله اجرا نرسد، در اختیار نداشتن سامانه اطلاعاتی املاک برای شناسایی خانه‌های خالی بود.

حالا قرار است افراد به صورت خود اظهاری، اطلاعات محل سکونت خود را ثبت‌ کنند و محرومیت از خدمات عمومی همچون یارانه‌ها و کمک‌های معیشتی به عنوان ضمانت اجرایی آن در نظر گرفته‌ شده‌است.

موضوعی که به محل مناقشه میان مسئولان اجرای این سیاست مبدل شده‌است.

منبع: اقتصاد نیوز
  • حمید کلباسی ارسالی در

    چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی .
    دو لت بانکها را در صورت پرداخت سود سپرده بی ش از 16درصد جریمه می کند در حالیکه تورم کالا و خدمات بین 50 تا 100% است . یک کار مند فوق لیسانس متاهل 4 میلیون تومان حقوق می گیرد در حالیکه میانگین کرایه خانه در تهران 5 میلیون تومان است . صدها میلیون دلار از خزانه بیت المال توسط بستگان درجه اول روحانی و جهانگیری و هاشمی به یغما ر فته اما دولت با تهدید و ارعاب مردم مصیبت دیده ایران را به قطع شندرغاز یارانه در صورت عدم ثبت اطلاعات ملکی می نماید اما ب ا صراحت اعلام می کند از 19 مرجع قانونی ب ه اطلاعات ملکی مردم دسترسی دارد! میلیارد ها دلار از کره و عراق و هند و ... طلبکار یم اما دولت جرات جیک زدن هم ندارد . روحا نی باید شبانه روز خدا را شاکر باشد که مل ت ایران هنوز نجابت و مروت خود را حفظ کرد ه . اگر اینهمه مصیبت از طرف هر دولتی به مردمش تحمیل می شد رئیس جمهور و کابینه اش را به صلابه می کشیدند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها