|
کدخبر: 319268

رئال مادرید / نقل و انتقالات / پاری سن ژرمن

خبر خوش برای رئالی ها / نابغه چراغ سبز نشان داد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به زودی تصمیمش برای ترک پاری سن ژرمن را به اطلاع این باشگاه خواهد رساند.

فوتبال خبر خوش برای رئالی ها / نابغه چراغ سبز نشان داد

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد راهی هر باشگاه دیگری شود و تجربه جدیدی به دست آورد.

مدیران پی اس جی تمام توان و تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند این بازیکن را برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه راضی کنند اما او تا به حال حاضر به تمدید قراردادش نشده و بسیاری از رسانه‌ها از تمایل او به ترک پاریس خبر داده‌اند.

گفته می‌شود که مذاکرات این ستاره فرانسوی با رئال مادرید از مدت‌ها پیش شروع شده و او حالا آماده است که بالاخره راهی باشگاهی شود که از کودکی طرفدارش بوده و علاقه زیادی به آن داشته است تا بازی در سانتیاگو برنابئو را تجربه کند.

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که امباپه تصمیم نهایی‌اش در این زمینه را گرفته و قصد دارد آن را به زودی و در طی چند روز آینده با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در میان بگذارد و به نظر می‌رسد که زلزله بزرگی در این باشگاه به راه بیفتد.

مشخص نیست که برخورد مدیران پی اس جی با این تصمیم امباپه چه خواهد بود اما بسیاری حتی معتقد هستند که شاید اعلام این تصمیم در این مقطع به شدت به ضرر این بازیکن تمام شود.

امباپه

ماجراجویی پسر جذاب پاریس

کیلیان امباپه (Kylian Mbappé)، یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای فرانسوی است. او در تاریخ ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸ در بوندی، فرانسه متولد شد. امباپه به عنوان یک مهاجم با استعداد و توانمند در شهرت جهانی در حال حاضر بهره‌مند است.

وی مشهور به سرعت بالا و تکنیک برجسته خود است. امباپه در سطح باشگاهی برای تیم پاری سن ژرمن فعالیت می‌کند. قبل از این، او برای تیم موناکو بازی می‌کرد و نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیم در لیگ یک فرانسه در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ داشت. امباپه همچنین عضو تیم ملی فوتبال فرانسه است و در جام جهانی ۲۰۱۸ و یورو ۲۰۲۰ حضور داشت.

او یکی از بازیکنان جوان و موفق ترین در دنیای فوتبال است و در سال‌های اخیر به عنوان یکی از نامزدهای برتر برای جوایز بالاترین افتخارات فوتبالی مانند توپ طلا و بهترین بازیکن جوان جهان شناخته شده است. امباپه با توانایی‌ها و عملکرد برتر خود، مورد تحسین بسیاری از هواداران و متخصصان فوتبال قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها