|
کدخبر: 318699

رئال مادرید / نقل و انتقالات

بازگشت ستاره رئال

ادر میلیتائو، ستاره رئال مادرید، دیوانه‌وار در تلاش است تا بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد.

فوتبال بازگشت ستاره رئال

مصدومیت میلیتائو در اولین بازی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا شرایط را برای رئال مادرید بسیار دشوار کرد و یکی از بدترین اتفاقات این فصل برای آنها بود.

این ستاره برزیلی خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گرفت تا بتواند روند درمانش را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز کند و در چند هفته اخیر هم گفته شده بود که او زودتر از زمانی که تصور می‌شد کار با توپ و روی چمن را آغاز کرده است.

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که میلیتائو دیوانه‌وار در تلاش است تا بتواند زودتر از زمان تعیین شده بار دیگر در ترکیب رئال مادرید به میدان برود و در ادامه فصل به این تیم در کورس قهرمانی رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان کمک کند.

این در حالی است که پزشکان این تیم تاکید دارند که نباید هیچ زمان مشخصی را برای بازگشت او به میدان تعیین کرد و روند درمان باید به صورت کامل تکمیل شود اما اشتیاق این مدافع برای حضور دوباره در مستطیل سبز بی‌اندازه زیاد است.

گفته می‌شود در صورتی که رئال مادرید بتواند به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کند، میلیتائو این فرصت را خواهد داشت که بتواند این تیم را در این بازی همراهی کند که خبر خوبی برای هواداران و کادر فنی رئال است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها