|
کدخبر: 317214

باشگاه استقلال / نقل و انتقالات / لیگ برتر

رفیق علی کریمی در رادار استقلال

استقلال برای جذب ستاره بوشهری باید حسابی دست و دلبازی کند.

فوتبال رفیق علی کریمی در رادار استقلال

خروج مهدی قایدی و محمد محبی دو مهاجم گلزن استقلال در فصل گذشته از ترکیب بازیکنان این تیم با مخالفت و ناراحتی شدید هواداران در پایان فصل گذشته همراه بود.

مهدی قایدی که در پایان فصل بیستم لیگ برتر با قراردادی ۵ ساله به باشگاه شباب الاهلی امارات پیوست در فصل بیست و یکم که استقلال قهرمان لیگ برتر شد نتوانست تیم محبوبش را همراهی کند اما در ابتدای لیگ برتر گذشته به استقلال برگشت.

به ثمر رساندن ۱۲ گل در پایان فصل بیست و دوم و درخشش این ستاره محبوب بوشهری هواداران استقلال را امیدوار کرد تا در فصل جاری لیگ برتر این مهاجم بتواند به تیمشان کمک کند اما شرایط قرارداد این فوتبالیست ریز نقش با باشگاه الاهلی و شرط قابل توجه مالی آنها برای ادامه همکاری‌اش با استقلال و از طرفی پیشنهاد خوب تیم اماراتی موجب شد تا قایدی به باشگاه اتحاد کلبا بپیوندد. حضور قرضی قایدی در اتحاد کلبا که سرمربی آن فرهاد مجیدی است موجب شد تا با درخشش این بازیکن به ویژه در ماه گذشته حالا قیمت مهدی قایدی در ترانسفر مارکت به ۲ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

کریمی-قایدی

با احتساب قیمت هر یک دلار ۵۰۴۰۰ تومان این بازیکن در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است که در صورت تمایل استقلالی‌ها برای بازگرداندن این ستاره به جمع بازیکنانشان باید هزینه سنگینی را بپردازند و قطعا از سقف تعیین شده برای باشگاه ها هم عبور خواهند کرد.

قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات با به ثمرساندن هشت گل و ارسال دو پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این تیم در جمع شاگردان فرهاد مجیدی به شمار می‌رود.

منبع: ساناپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها