|
کدخبر: 315035

استقلال / پرسپولیس / نقل و انتقالات

چشمک قاتل استقلال به پرسپولیس

ستاره پیشین قرمزهای پایتخت از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد.

فوتبال چشمک قاتل استقلال به پرسپولیس

علی علیپور با ثبت ۷۲ گل جزو پنجمین گلزن برتر در تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد و آخرین بازیکنی است که با لباس سرخپوشان موفق به اخذ مقام آقای گلی در لیگ برتر شده است. این مهاجم ۲۸ ساله که در چهار فصل قبلی به فوتبال پرتغال پیوسته بود، پس از گذراندن یک دوره مصدومیت طولانی، حالا آماده‌ی بازگشت به زمین است.

علیپور شب گذشته به صورت تصویری مهمان یک برنامه تلویزیونی بود که در این گفت‌وگو، پیرامون تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس نیز صحبت شد. وی در این خصوص گفت: از زمانی که در حال جدایی از پرسپولیس بودم، به بازگشت فکر می‌کردم! پرسپولیس تیمی است که از آنجا دیده شدم، هوادارانش از من حمایت کردند و خودم را عضوی از این باشگاه و هوادارانش می‌دانم. باعث افتخارم است که بتوانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

علیپور در پاسخ به پرسشی مبنی بر مذاکره با پرسپولیس برای بازگشت پس از جدایی یورگن لوکادیا، اظهار داشت: حضور ذهن ندارم پس از جدایی لوکادیا بود یا نه، اما بله، مذاکره‌ای صورت گرفت ولی توافقی بین باشگاه‌ها انجام نشد.

بازگشت علیپور به پرسپولیس می تواند خبر خوبی برای یحیی گل محمدی باشد. قرمزها به گواه اکثر کاشناسان، در پست مهاجم هدف مشکل جدی دارد.

منبع: طرفداری
  • روح اله ارسالی در

    علی پور درحدلیگ یک هم نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها