|
کدخبر: 314306

پرسپولیس / نقل و انتقالات / برانکو ایوانکوویچ

چراغ سبز دربی باز به پرسپولیس

برانکو بدش نمی آید دوباره به پرسپولیس برگردد.

فوتبال چراغ سبز دربی باز به پرسپولیس

شایعات بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس روز به روز قوت می گیرد اما فعلا از سوی مسئولان باشگاه واکنشی به این خبر شنیده نشده است. ظاهرا رضا درویش و دستیاران او فعلا قصد حمایت از یحیی گل محمدی را دارند. برانکو به دلیل موفقیت های پرشمار با پرسپولیس و آمار جالبش در دربی پایتخت، از محبوبیت بالایی نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است.

برانکو بدش نمی آید دوباره به پرسپولیس برگردد. پرسپولیس و النصر عربستان در حالی کردند و این بازی پرسپولیس و النصر حیاتی و سرنوشت ساز محسوب می شد که انتشار یک مصاحبه از برانکو سرمربی سابق پرسپولیس، جنجال های زیادی را به پا کرده است.

برانکو به نوعی در بخشی از صحبت های خود برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و گفته است:

  من مربی هستم و می‌دانم که برای ادامه کارم به عنوان مربی فوتبال همه چیز ممکن است. خاطراتی عالی از پرسپولیس و ارتش سرخ این تیم (هواداران) دارم، هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا محسوب می‌شوند. مربیگری در تیم بزرگ پرسپولیس برای هر مربی‌ای باعث افتخار است و من هم به اینکه مقطعی در این تیم حضور داشتم، افتخار می‌کنم.

منبع: رصدورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    برانکو باهمین بازیکنان چنددورهدقهرمان شد و بهترین بازیها را ارایه میداد ولی متاس فانه اززمان حضور گلمحمدی بازیهای پرسپولی س بسیارضعیف واعصاب طرفداران خردمیکند بهت راست گلمحمدی بادانیتل اسماعیلی فر و شهاب زاهدی هرسه بروند تا باآمدن برانکو پرسپو لیس همیشگی راببینیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها