|
کدخبر: 315024

جام ملت ها / تیم ملی ایران

خبر خوش برای ژنرال / حضور این ستاره درجام ملت‌ها قطعی شد

یکی از رسانه های ایتالیایی به حضور بازیکنان آسیایی تیم های حاضر در سری آ در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ پرداخته است.

فوتبال خبر خوش برای ژنرال / حضور این ستاره درجام ملت‌ها قطعی شد

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال ایران نیز با هدایت امیر قلعه نویی در این مسابقات حضور خواهد یافت. پس از اینکه سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان به عضویت تیم رم ایتالیا درآمد برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد مبنی بر اینکه در جام ملت‌های آسیا از حضور در تیم ملی ایران انصراف خواهد داد و همراه با رم در مسابقات مختلف شرکت می‌کند.

در همین رابطه سایت «dazn» به بررسی بازیکنان آسیایی حاضر در لیگ سری آ پرداخته که در زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمی‌توانند تیم‌های باشگاهی خود را همراهی کنند که نام سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم هم به چشم می‌خورد.

در مطلب این سایت آمده است: بازیکنان آسیایی حاضر در سری آ در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۴ تمرینات باشگاهی خود را ترک می‌کنند تا به اردوی تیم‌های ملی خود ملحق شوند. اگر تیم‌های ملی این بازیکنان در مرحله گروهی حذف شود می‌توان انتظار داشت تا آنها در تاریخ ۴ بهمن خود را به تمرینات باشگاهی اضافه کنند اما اگر تیم‌های ملی این بازیکنان تا مرحله فینال پیش بروند، آنها تا تاریخ ۲۱ بهمن نمی‌توانند به باشگاه‌های خود کمک کنند.

دو تیم پایتخت ایتالیا یعنی لاتزیو و رم بیشترین ضرر را در جام ملت‌های آسیا متحمل خواهند داشت. «دایچی کامادا» بازیکن ژاپنی در عضویت تیم ملی ژاپن و سردار آزمون بازیکن ایرانی در عضویت تیم رم قرار دارند که در جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی کشورهای خود را همراهی خواهند کرد. «الدور شومورودوف» بازیکن ازبکستانی تیم کالیاری هم نمی‌تواند برای تیم باشگاهی خود در این بازه زمانی به میدان برود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها