|
کدخبر: 314967

لیگ قهرمانان آسیا / الدحیل / پرسپولیس

اعتراف دردناک درویش / پرسپولیس اشتباه کرد!

رضا درویش: رعایت قوانین مالی سازمان لیگ موجب شده تا ما موفق به جذب بازیکن موردنظر خود نشویم.

فوتبال اعتراف دردناک درویش / پرسپولیس اشتباه کرد!

مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد: بچه‌ها بازی خیلی خوبی انجام دادند اما یقینا روزهای آتی بازی‌های بهتری می‌کنند و نتایج قابل قبول هواداران را می‌گیرند و باز هم این هوادار مثل گذشته روی سکوها می‌آید و هم تیم و هم ارکان تیم را تشویق می‌کند.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی نبیل باهویی اظهار داشت: آن نظر کادرفنی است. اگر بنا بود ما بهترین بازیکن را بگیریم، نباید سقف را رعایت می‌کردیم‌. شاید یکی از ایرادات ما که به حق هم هست، این است که ما سعی کردیم سقف قراردادها را رعایت کنیم اما امروز می‌فهمم اشتباه کردیم. یکی دو امتیاز از ما کم می‌شد اما نافرمانی می‌کردیم و دو بازیکن شاخص می‌گرفتیم و مبلغ آن هم هرچقدر زیاد بود، عیبی نداشت و بحثی نبود. ما فکر کردیم اینکه می‌گویند سقف قراردادها باید رعایت شود و اگر نشود دچار مشکل می‌شویم، واقعی است. از این جهت سعی کردیم سقف را رعایت کنیم اما امروز می‌فهمیم اشتباه کردیم.

وی افزود: اگر بنا بود ما بهترین بازیکن را بگیریم، نباید سقف را رعایت می‌کردیم‌. شاید یکی از ایرادات ما که به حق هم هست، این است که ما سعی کردیم سقف قرارداد را رعایت کنیم اما امروز می‌فهمم اشتباه کردیم. یکی دو امتیاز از ما کم می‌شد اما نافرمانی می‌کردیم و دو بازیکن شاخص می‌گرفتیم و مبلغ آن هم هرچقدر زیاد بود، عیبی نداشت و بحثی نبود. ما فکر کردیم اینکه می‌گویند سقف قرارداد باید رعایت شود و اگر نشود دچار مشکل می‌شویم، واقعی است. از این جهت سعی کردیم سقف را رعایت کنیم اما امروز می‌فهمیم اشتباه کردیم.

درویش در خصوص پایبندی پرسپولیس به سقف بودجه توضیح داد: اگر شرایط باشد یقینا این کار را می‌کنیم چون می‌بینیم فرق تیمی که رعایت کرد با نکرد، زیاد نیست. به نظر من تیم‌هایی که فکر کردند نباید رعایت کنند فکر خوبی کردند. چون ممکن است سه امتیاز کسر کنند و ۸ امتیاز بگیرند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم و اتفاق جدیدی برای یحیی گل‌محمدی رخ می‌دهد؟ گفت: نه چه اتفاقی؟ کما فی سابق کار را ادامه می‌دهند. این شعارها قابل پیشبینی است چون هواداران زحمت کشیدند در هوای سرد آمدند و آرزوهایی برای تیمشان داشتند و این آرزو در دسترس بود.

او در پایان گفت: کسی فکر نمی‌کرد الدحیل حتی مساوی از پرسپولیس بگیرد، دقیقه ۸۲ بازی کسی که همه پنالتی‌ها را گل می‌کند به تیرک زد. من و آقای گل‌محمدی که نباید پنالتی بزنیم. آن بازیکن هم آن قدر امتیاز برای ما کسب کرده حالا یک بار نشده. یقینا خوشبین‌ترین هواداران تیم مقابل هم فکر مساوی نبودند، چه برسد به اینکه تیم ما را ببرند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها