|
کدخبر: 314915

لیگ قهرمانان آسیا / الدحیل / پرسپولیس

زیان ۵ میلیاردی پرسپولیس / تبعات یک شکست بزرگ

ترکش های باخت خانگی برابر الدحیل برای پرسپولیس آغاز شد.

فوتبال زیان ۵ میلیاردی پرسپولیس / تبعات یک شکست بزرگ

باخت دیشب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی نه تنها برای این تیم از بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا گران تمام شد که سرخ‌پوشان ضرر مالی قابل توجهی هم در پی این شکست داشتند.

در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان امسال هر تیم بابت تساوی ۱۰ هزار دلار و بابت پیروزی ۵۰ هزار دلار پاداش از AFC دریافت می‌کرد؛ مضاف بر اینکه صعود از مرحله گروهی برای هر تیم ۶۰ هزار دلار پاداش در پی داشت.

پرسپولیسی‌ها که بابت دو تساوی مقابل النصر عربستان و استقلال تاجیکستان ۲۰ هزار دلار و بابت تک پیروزی بر نماینده تاجیک در تهران ۵۰ هزار دلار عایدی داشتند، در صورت برد بازی با الدحیل می‌توانستند علاوه بر کسب ۵۰ هزار دلار دیگر، ۶۰ هزار دلار هم پاداش صعود دریافت کنند.

با این حساب قرمزهای تهرانی ۱۱۰ هزار دلار پاداش در دسترس را با شکست مقابل الدحیل قطر از دست دادند. همچنین پرسپولیسی‌ها که با جریمه ۱۰ درصدی قراردادهایشان بابت نتایج ضعیف روبه‌رو شده بودند، در صورت کسب برد در این مسابقه و صعود به مرحله حذفی، دیگر نگران کاهش قراردادشان نبودند که این فرصت را هم از دست دادند.

همه این‌ها باعث می‌شود تا قرمزهای تهران، بابت شکست نابهنگام برابر تیم قطری ضرر مالی هنگفت و میلیاردی در کنار حذف از رقابت‌های آسیایی داشته باشند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها