|
کدخبر: 314537

استقلال / بابایی / نکونام

خبر خوش برای نکونام و استقلالی ها

پیمان بابایی که در یک بازی دوستانه مصدوم شده بود و چند هفته‌ای از ترکیب استقلال دور بود در یک بازی دوستانه به ترکیب استقلال برگشت و پرفروغ نشان داد.

فوتبال خبر خوش برای نکونام و استقلالی ها

استقلال امروز در یک بازی دوستانه ۴ گل به تیم دسته اولی خوشه طلایی زد و بر اساس خبر منتشره در کانال رسمی باشگاه استقلال زننده یکی از گل‌های تیم آبی در این بازی پیمان بابایی بود.

با بازگشت پیمان بابایی به ترکیب استقلال به طور حتم خط حمله این تیم قوی و زهردارتر می‌شود. به این خاطر که پیمان بابایی یک بازیکن سرعتی است و فصل گذشته هم هرگاه در ترکیب تیم آبی به میدان می‌آمد پرفروغ ظاهر می‌شد.

نکته جالب در مورد استقلال مدل جواد نکونام این است که با دو مهاجم بازی می‌کند و به طور حتم پیمان بابایی در هفته‌های پیش رو شانس بازی پیدا خواهد کرد. استقلال آرمان رمضانی، امیرارسلان مطهری، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی را در خط حمله در اختیار دارد و این فصل از نظر تهاجمی بهتر از استقلال فصل گذشته عمل کرده است. استقلال در ۱۰ بازی ۱۵ گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی ۱.۵ گل است. استقلال فصل گذشته در دور رفت ۱۵ گل در ۱۵ بازی زده بود و معدل گل زده‌اش در هر بازی یک گل بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها