|
کدخبر: 312966

محمدحسین مرادمند / باشگاه استقلال / پیمان بابایی

خبر خوش برای نکونام

در روزهایی که استقلال درگیر مصدومیت محمد حسین مرادمند است خبر رسیده که مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم پایان یافته است و این می‌تواند خبر خوبی برای جواد نکونام و تماشاگران استقلال باشد.

فوتبال خبر خوش برای نکونام

استقلال در هفته‌های اخیر بدون حضور دو بازیکن کلیدی خود به میدان رفته است. حضور پیمان بابایی که می‌توانست در خط حمله به تیم استقلال کمک کند و زبیر نیک نفس که یکی از بازیکنان برجسته در خط هافبک بود، از دست رفته است.

این دو بازیکن بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی دوران نقاهت خود را به پایان برده اند و به زودی در تمرینات گروهی تیم استقلال شرکت خواهند کرد. در روز مصدومیت محمدحسین مرادمند این خبر می‌تواند خبر خوبی برای جواد نکونام وتماشاگران استقلال باشد. با بازگشت این دو بازیکن دست جواد نکونام روی نیمکت برای تغییر در ترکیب تیم باز می‌شود.

باشگاه استقلال هنوز در مورد میزبان مصدومیت محمدحسین مرادمند خبری اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با توجه به تعویض چند هفته ای از ترکیب استقلال دور باشد. مرادمند ابتدا قصد داشت به بازی ادامه دهد اما وقتی دوباره وارد زمین شد دید نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و درخواست تعویض کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها