|
کدخبر: 314377

لیگ قهرمانان اروپا / مهدی طارمی / باشگاه پورتو

۲ پیشنهاد نجومی در جیب طارمی‌

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال مشتریان زیادی را از تیم های دو کشور ایتالیا و عربستان سعودی دارد.

فوتبال  ۲ پیشنهاد نجومی در جیب طارمی‌

تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته سه شنبه ۷ آذر در ورزشگاه «المپیک لوئیز کمپانتیس مونجوییک» شهر بارسلون به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم بارسلونا به پایان رسید تا همچنان آخرین پیروزی پورتو مقابل آبی و اناری پوشان به فصل ۸۶-۱۹۸۵ برگردد که آنها موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک بارسلونا را شکست دهند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در این دیدار به طور کامل برای پورتو بازی کرد و در دقیقه ۲۵ هم موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند که به دلیل آفساید گل او مردود اعلام شد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این بازی نمره ۱/‌۷‬ را از سایت «sofascore» کسب کرد و پس از دیگو کاستا، په په و گالنو به عنوان چهارمین بازیکن برتر تیمش نیز معرفی شد.

پس از این بازی، سایت «tribalfootball» گزارشی از وضعیت نقل و انتقالات فوتبال در اروپا منتشر کرد که در بخشی از آن به مهدی طارمی پرداخته است. در مطلب این سایت آمده است: طارمی مطمئناً یکی از مهاجمانی خواهد بود که در هفته‌های آینده بیشتر مورد توجه تیم‌ها قرار خواهد گرفت. قرارداد این بازی با پورتو در پایان فصل به پایان می‌رسد و او قصدی برای تمدید قرارداد خود ندارد.

باشگاه‌هایی از عربستان و ایتالیا خواهان جذب این بازیکن ایرانی هستند؛ تیم‌های الشباب و الاهلی مذاکراتی را با نزدیکان طارمی داشته اند. همچنین در تابستان گذشته باشگاه میلان تلاش زیادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داد که ثمره‌ای نداشت. علاقه‌ای میلانی‌ها به جذب طارمی از بین نرفته و در کنار آنها مسئولان اینتر هم مایل به جذب این مهاجم گلزن هستند و تلاش می‌کنند تا طارمی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها