|
کدخبر: 297650

رونمایی از جانشین گل محمدی در پرسپولیس

اگر قرار باشد یحیی گل‌محمدی تصمیم به عدم کار با پرسپولیس بگیرد این باشگاه در اولین گام به سراغ مربی خارجی خواهد رفت.

فوتبال رونمایی از جانشین گل محمدی در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به تعطیلات رفته بدون اینکه کوچک‌ترین اقدامی برای فصل آینده انجام دهد. الان نزدیک به سه هفته است که فصل برای پرسپولیس به پایان رسیده و در این مدت این باشگاه باید در راستای تقویت سرخپوشان و برنامه آماده‌سازی جهت حضور پرقدرت در رقابت‌های داخلی و خارجی، قدمی برداشته باشد اما هنوز اتفاقی در این راستا رخ نداده و دلیل آن هم سکوت یحیی گل‌محمدی در مورد آینده‌اش است.

درواقع یحیی، باشگاه پرسپولیس را در بلاتکلیفی قرار داده و خیلی از تماس‌ها را نیز بدون پاسخ گذاشته است. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس طبیعی است که به دنبال یک پلن B برای کادرفنی تیمش باشد. اتفاقی که البته تا الان رخ نداده؛ چراکه رضا درویش اعتقاد داشته و دارد که یحیی به کارش در پرسپولیس همچنان ادامه خواهد داد. اما اگر قرار باشد این وضعیت تا پایان این هفته ادامه پیدا کند آن وقت درویش به دنبال آلترناتیو برای سرمربی تحت قرارداد باشگاهش خواهد بود.

اگر قرار باشد یحیی تصمیم به عدم کار با پرسپولیس بگیرد این باشگاه در اولین گام به سراغ مربی خارجی خواهد رفت. در این صورت برانکو ایوانکوویج گزینه اول جانشینی یحیی خواهد بود. مربی کروات از شرایط خود در عمان خیلی هم راضی نیست و در صورت رسیدن پیشنهاد پرسپولیس از آن استقبال خواهد کرد.

برانکو-ایوانکوویچ

در این میان باشگاه پرسپولیس برای راضی کردن برانکو قبل از هر چیز باید مشکل مالیات او را حل کند. این باشگاه موظف بوده بابت ۵ فصل حضور برانکو در پرسپولیس مالیات او را پرداخت کند که هنوز مفاصاحساب مالیاتی این ۵ سال برای برانکو ارسال نشده است.

ناگفته نماند که قرارداد برانکو با فدراسیون عمان بند فسخ ۶۰۰هزار دلاری دارد اما به گفته نزدیکان این مربی او بدون مشکل هم می‌تواند از عمان جدا شود به‌شرطی‌که تمایل برای کار در پرسپولیس را داشته باشد. نکته قابل توجه اینکه برانکو قبل از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی وقتی صحبت از بازگشت دوباره به فوتبال ایران شد گفت: «یک کار نیمه‌تمام در پرسپولیس دارد (قهرمانی در آسیا) و شاید یک روز به ایران برگردد.» در هر صورت فعلا گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده یحیی گل‌محمدی است اما اگر او همچنان تمایل برای ادامه کار در این تیم نشان ندهد، آن وقت پروژه بازگشت برانکو در این باشگاه استارت خواهد خورد.

منبع: فرهیختگان
  • رضاا ارسالی در

    باشگاه پرسپولیس هیچ نیازی نه به مربی خار جی دارد و نه مربی داخلی جام های تقلبی که امسال به این تیم دادند نشان داد تمام اع ضای فدراسیون فوتبال درخدمت این تیم هستند وهیچ باشگاهی حق وحقوقی ندارد امسال سال سقوط اخلاقی فوتبال ایران بود ودیگر ارزش ندارد هیچ تماشاگری این فوتبال یک طرفه ر ا تماشا کند۰

  • پرسپولیس سرور آسیا❤️ ارسالی در

    پروفسور برانکو معمار پرسپولیس نوین..❤️❤️ ❤️ پرسپولیس همیشه قهرمانه و فراتر از آسی ا❤️❤️❤️ واقعا بی انصافی و ظلمه اگه بخایم تیم‌های دوزاری و درپیتی چون کیسه جرخورد ه و شله بی خاصیت اختلاسگر رو با تیم بزرگ پرسپولیس مقایسه کنیم..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها