|
کدخبر: 312739

بوندس‌لیگا ‌/ هری کین / ارلینگ هالند

دوئل جذاب ستاره های سرخابی / جنگ علنی شد

کین با ۴۷ گل در مجموع بهترین گلزن این فصل فوتبال جهان است.

فوتبال دوئل جذاب ستاره های سرخابی / جنگ علنی شد

این روزها خوشحال‌ترین مرد کشور آلمان یک انگلیسی است، آن هم هری کین؛ او در تیمش تبدیل به یک سوپرمن شده و با گلزنی مقابل هایدنهایم تبدیل به اولین بازیکن بوندسلیگا شده که در یازده بازی اول خود به تنهایی ۱۷ گل به ثمر رسانده است و حالا در صدر گلزنان بوندسلیگا جا دارد و بعید نیست در پایان فصل رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل را پشت سر بگذارد. رکورد قبلی متعلق به روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق بایرن‌مونیخ بود که در ۱۱ هفته اول لیگ برتر فوتبال آلمان، ۱۶ گل از خود بر جای گذاشته بود.

ستاره انگلیسی در بازی مقابل هایدن‌هایم دو گل به ثمر رساند تا آمار گل‌های او در این فصل بوندس‌لیگا ‌به ۱۷ گل برسد. از قضا سرهو گیراسی هم در بازی امشب اشتوتگارت مقابل دورتموند از روی نقطه ‌پنالتی یک گل به ثمر رساند تا به آمار ۱۵ گل زده برسد.

او زمانی که به این تیم آمده با اتفاقات خوش زیادی همراه شده است؛ از زمان حضور در کشور آلمان بچه‌دار شدن او مصادف با اوج گرفتن در آلیانز آرنا شده تا او در این مقطع از فصل بیشتر هر زمان دیگری برای بایرن مونیخ گل زده باشد.

هالند-سیتی

از این مهم‌تر او توانسته خودش را از کریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند در جدول گلزنان سال ۲۰۲۳ جلو بیانداز و فاصله بگیرد؛ هری کین  این روزها با ۴۷ گل یک گل از هالند مهاجم منچسترسیتی و دو گل از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی جهان فوتبال که امشب برای النصر گلزنی کرد، در صدر بهترین گلزنان سال ۲۰۲۳ حضور دارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها