|
کدخبر: 302972

اسطوره بایرن از خجالت کین درآمد!

به عقیده دتمار هامان، پرداخت ۱۰ میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.

فوتبال اسطوره بایرن از خجالت کین درآمد!

دتمار هامان، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مصاحبه اخیر خود که بلید آن را منتشر کرده در مورد اتفاقات مهم این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد. بخش‌های مهم این گفت و گو را در ادامه می‌خوانید:

تلاش برای جذب هری کین

من شخصا برای یک بازیکن ۳۰ ساله که یک سال از قراردادش مانده ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت نمی‌کنم. اگر جای تاتنهام بودم خیلی سریع ۱۰۰ میلیون را دریافت می‌کردم. البته بایرن از قبل می‌دانست که لوی آدم سرسختی است ولی با این وجود هنوز شک دارم که آیا پرداخت چنین پولی برای یک بازیکن که معلوم نیست ۲-۳ سال دیگر در اوج باشد یا خیر درست است.

با این قیمت کین را نمی‌خرم

من هم مردد هستم چون هری کین فیزیک بدنی و سرعت روبرت لواندوفکسی را ندارد. شک دارم که او بتواند مثل لواندوفسکی که هنوز هم گل می‌زند تعداد گلهای بالا به نامش ثبت کند. مطمئنا کین در بوندس لیگا ۲۰ گل می‌زند که ماتیس تل هم قادر به انجام آن است و برای همین من با چنین قیمتی این بازیکن را نمی‌خرم!

باید کین را به خدمت بگیرند!

البته به نظرم حالا که بایرن تا این اندازه کار را پیش برده بهتر است که کین را به خدمت بگیرد. در چنین شرایطی سخت است که بازیکن به جمع هم تیمی‌های سابقش برگردد. به نظرم کین باید به بایرن مونیخ ملحق شود. این گونه به نظر می‌‌رسد که این باعث شده تا تمرکز بایرن در جذب دروازه‌بان کمی کاهش یابد.

جای خالی مانوئل نویر

هنوز هم می‌توان روی بازگشت نویر حساب باز کرد اما این یک موضوع ۵۰-۵۰ است. او مصدومیت شدیدی را پشت سر گذاشت و نیاز به استراحت و زمان دارد. نویر ۳۸ سال سن دارد و این کار را سخت‌تر می‌کند. چنین شرایطی هانسی فلیک را هم به فکر برده که چه کسی قرار است شماره یک تیمش باشد.

رابطه توماس توخل و مدیریت باشگاه

مدیران قدیمی را به اتهام عدم ارتباط کافی با کادرفنی کنار می‌گذارند و مدیری را جانشین می‌کنند که حتی با توخل صحبت هم نکرده است. نمی‌دانم او حالا به چه چیزی فکر می‌کند. به نظرم رابطه بین باشگاه و مربی اینجا خیلی اهمیت دارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها