|
کدخبر: 303143

حمایت اسطوره فوتبال انگلیس از بایرن مونیخ

انتقال هری کین به بایرن مونیخ به سوژه دعوای اسطوره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شده است.

فوتبال حمایت اسطوره فوتبال انگلیس از بایرن مونیخ

در شرایطی که هری کین در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد اختلاف نظر شدیدی میان اسطورهای فوتبال انگلیس را شاهد هستیم؛ برخی از آنها مخالف این انتقال هستند و برخی حضور کین در بایرن را اتفاق مهمی می‌دانند.

گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس، یکی از حامیان هری کین است که از اظهارات انتقادی برخی از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال کشورش در این رابطه انتقاد کرد.

لینه‌کر که بعد از خداحافظی از فوتبال  سال‌هاست به عنوان کارشناس در شبکه BBC فعالیت می‌کند با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) قدردانی خود را از کاپیتان تیم ملی انگلیس ابراز کرد.

    «بی احترامی برخی کارشناسان به بایرن مونیخ باورنکردنی است. این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان با تاریخچه‌ای غنی و مدیریت حرفه‌ای است. شکی نیست که هری کین انتخاب خوبی انجام داده و شایستگی حضور در چنین باشگاه بزرگی را دارد.»

هری-کین1

لینه‌کر با بازنشر توئیت بالا که رامو وگا، مداقع سابق تاتنهام، آن را منتشر کرده ،نوشت: «این کاملا درست است!»

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس از جمله مایکل اوون در روزهای اخیر از تصمیم هری کین برای حضور در بایرن مونیخ انتقاد کرده بودند.

اوون با زیر سوال بردن انتقال کین به بایرن گفته بود: "می‌دانم که بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و من برایش احترام زیادی قائلم. اما اگر جای هری کین بودم این کار را نمی‌کردم. کسب یک جام با آنها شاهکار بزرگی نخواهد بود. حضور در رئال مادرید یا یکی دو باشگاه بزرگ انگلیس قابل توجیه‌تر بود. تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ برتر دستاورد بزرگتری نسبت به قهرمانی در کشوری است که در آن یک تیم قدرت مطلق است."

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها