|
کدخبر: 311727

خشم هواداران از رونالدو به اوج رسید!

در بازی پرحاشیه النصر و الاتفاق کریستیانو رونالدو با اشاره به داور خواستار تعویضش شد و این حرکت واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

فوتبال خشم هواداران از رونالدو به اوج رسید!

النصر و الاتفاق در دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی عربستان به مصاف هم رفتند و النصر با تک گل سادیو مانه به پیروزی رسید. در وقت‌های تلف شده نیمه اول تنش بین دو تیم بالا گرفت و تالیسکا ستاره النصر گل زد اما داور با مشورت VAR که رونالدو را در آفساید دانست گل را مردود اعلام کرد. این تصمیم برنده ۵ توپ طلا را به قدری عصبانی کرد که خواستار تعویض داور مسابقه شد.

هواداران از واکنش تکان‌دهنده اسطوره منچستریونایتد مبهوت ماندند و در شبکه‌های اجتماعی به اظهار نظر پرداختند. یکی از هواداران در توییتی نوشت: «او مالک لیگ است»، دیگری پست کرد: «لیگ اوست»، سومی افزود: «باورنکردنی است»، اما طرفدار رونالدو توئیت کرد: «همیشه حق با GOAT من است (GOAT: بهترین بازیکن تاریخ)». چندین نفر هم با نوشتن GOAT شروع به تحسین رونالدو کردند.

تالیسکا چند دقیقه پس از مردود اعلام شدن گلش اخراج شد، از آن طرف تیم استیون جرارد نیز ده نفره شد و علی هزازی در دقیقه ۸۹ کارت قرمز دریافت کرد. بازی پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۰-۰ به وقت اضافه رفت و النصر در نهایت به لطف گل سادیو مانه سه دقیقه مانده به پایان وقت اضافه، به پیروزی رسید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها