|
کدخبر: 311130

توهین ستاره تراکتور به پرسپولیسی‌ها!

مدافع سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی از حواشی انتقالش به باشگاه تراکتور صحبت‌هایی را مطرح کرد.

فوتبال توهین ستاره تراکتور به پرسپولیسی‌ها!

شجاع خلیل‌زاده با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص حواشی انتقالش به باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط طوری نبود که من در این فصل در تهران و پرسپولیس باشم. من در این فصل با توجه به صلاح زندگی خودم تصمیم گرفتم که در تبریز فوتبالم را ادامه بدهم. آمدن من به تراکتور بعد از صحبت کردن با شخص آقای خمس و زنوزی صورت گرفت.

خلیل‌زاده در خصوص تنش‌های که پس از رفتنش به باشگاه تراکتور با هواداران پرسپولیس ایجاد شد گفت: به نظر من چیزهایی که در فضای مجازی دیده می‌شود کار هواداران نیست. الان شریط طوری شده است که یک بچه ۱۰ ساله یک صفحه مجازی با چند فالوور دارد و در آنجا حاشیه‌سازی می‌کند. من اینها را هوادار نمی‌دانم. هوادار واقعی آنهایی هستند که به استادیوم می‌آید و تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند. یک بچه چیزی از فوتبال و زندگی نمی‌داند.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: چه دلیلی دارد به بازیکنی که چندسال پیراهن تیم شما را پوشیده و حالا به هر دلیلی در ایم دیگری است توهین و فحاشی بشود؟ من پیش از این فصل نیز  یک سال و نیم در باشگاه تراکتور بازی کرده بودم و هرگز در این سال‌ها از طرف آنها چیزی جز احترام ندیدم.

منبع: خبر ورزشی
  • صیاد ارسالی در

    تو فعلا سرتو بیشتر تو برف کن هنوز فحشها ی هوادار همین تراکتور به خودت تو گوشت زم زمه میکنه فقط سرتو از زیر برف بیرون نیار کر میشی شوجی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها