|
کدخبر: 297403

بمب جنجالی پرسپولیس خنثی شد!

قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...

فوتبال بمب جنجالی پرسپولیس خنثی شد!

اما باوجود تمام صحبت‌ها و شایعات پیش‌ آمده، هیچ پالس مثبتی از پرسپولیس برای جذب شجاع خلیل‌زاده ساطع نشده تا این جمع‌بندی حاصل شود که سرخپوشان علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارند.

شجاع که در موقعیتی جنجالی پرسپولیس را به مقصد الریان ترک کرد و سپس نیز پیراهن الاهلی را پوشید، چند روز پیش خبر امضای قراردادش با سپاهان را تکذیب کرد تا به این شکل شایعه حضورش در پرسپولیس پررنگ‌تر شود اما به نظر می‌رسد هیچکس در پرسپولیس منتظر بازگشت شجاع نیست و حتی یحیی گل‌محمدی نیز در این مورد به برگشت ستاره سابق خط دفاعی تیمش علاقه نشان نداده است.

لیگ بیست و دوم پرسپولیس بعد از یک فصل ناامیدکننده دفاعی با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، تبدیل به بهترین خط دفاع لیگ برتر شد و آمار گل خورده بسیار خوبی را ثبت کرد تا وضعیت دفاعی این تیم کاملا پایدار شود. حالا نیز یحیی ترجیح می‌دهد باشگاه را به سوی توافق با گولسیانی سوق بدهد.

بنابراین احتمالا باید پروژه بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس را منتفی دانست و او به سراغ گزینه‌های دیگر برود. مس کرمان، تراکتور و سپاهان سه تیم سابق او هستند که در این بین طبیعتا مس کرمان از میان گزینه‌ها خارج خواهد شد اما شاید دو تیم دیگر به عنوان مشتری پا جلو بگذارند.

البته شاید شجاع در هفته‌های باقی مانده پیشنهادی از خارج کشور هم بگیرد تا همچنان در لیگ حاشیه خلیج فارس لژیونر بماند. به این شکل ممکن است علاوه بر حفظ شانس بالای حضور در تیم ملی و جام ملت‌ها، احتمال بازگشت به پرسپولیس در فصل آینده نیز حفظ شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها