|
کدخبر: 310251

ادعای باورنکردنی مسی درباره تیم ملی آرژانتین

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است که این تیم در حال نزدیک شدن به بهترین تیم تاریخ است.

فوتبال ادعای باورنکردنی مسی درباره تیم ملی آرژانتین

تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی پرو رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد.

هر دو گل آرژانتین در این دیدار را مسی وارد دروازه حریف کرد تا نشان دهد که با وجود مصدومیت در چند هفته اخیر که باعث شده بود از میادین دور باشد، هنوز هم در اوج است و می‌تواند به تیمش در دیدارهای پیش رو کمک کند.

این ستاره آرژانتینی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این تیم هر روز بهتر و بهتر بازی می‌کند. بارسلونایی که زمانی من در آن حضور داشتم بهترین تیم تاریخ بود اما این تیم هم بسیار به این جایگاه نزدیک است. ما با قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی این را نشان دادیم و ثابت کردیم که شایستگی بسیاری داریم.

ما بازیکنان بسیار خوبی داریم. مهم نیست برابر چه تیمی بازی می‌کنیم، این موضوع برای ما اهمیتی ندارد چون بازی بسیار مشخصی را ارائه می‌کنیم که نشانگر هویت ما است. ما انجام این کار را دوست داریم. امیدواریم که بتوانیم به این مسیر ادامه دهیم.»

او درباره برنامه‌اش برای ماه‌های پیش رو گفت: «من تمرین خواهم کرد و در بازی‌های آخر اینترمیامی به میدان خواهم رفت تا ماه نوامبر و زمان بازی برابر اروگوئه و برزیل برسد. پس از آن از تعطیلاتم در آرژانتین لذت خواهم برد. این اولین بار است که تعطیلات بسیاری در ماه دسامبر دارم و می‌توانم با آسودگی خاطر در تعطیلات کنار عزیزانم باشم. سپس در ماه ژانویه به تمرینات باز خواهم گشت.»

مسی همچنین درباره لیونل اسکالونی اضافه کرد: «پیام‌هایی که سرمربی برای ما داشت این بود که کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی دیگر تمام شده و از آن عبور کردیم. حالا چرخه جدیدی را شروع کرده‌ایم. ایده کاملا مشخصی داریم اما باید دوباره از صفر شروع کنیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها