|
کدخبر: 310247

شوک سنگین به پرسپولیس و یحیی

بدترین اتفاق ممکن برای مرتضی پورعلی‌گنجی رخ داده و احتمالا او نیز باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

فوتبال شوک سنگین به پرسپولیس و یحیی

مرتضی پورعلی‌گنجی که شب گذشته در برخورد با مدافع قطری دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد و بلافاصله زمین را ترک کرد، حالا با خبر تلخی مواجه شده است.

در حالی که از شب گذشته گمانه‌زنی درباره شدت مصدومیت این بازیکن به وجود آمده بود، سرانجام این خبر تلخ به اردوی پرسپولیس رسید تا مشخص شود احتمالا قریب به یقین آسیب او از ناحیه رباط صلیبی است.

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگارانی که قصد داشتند یک جمله از او درباره پورعلی‌گنجی بگیرند، گفت: «اوضاعش خوب نیست، خراب است!»

همین جمله به تنهایی برای وضعیت این بازیکن کافی است اما شنیده‌های بیشتر حاکی از آن است که حتی خود این بازیکن نیز آسیب‌دیدگی خود را پذیرفته و آماده آزمایشات نهایی در تهران می‌شود.

پورعلی-گنجی

البته پورعلی‌گنجی یک بار پیش از این جراحی رباط صلیبی را پشت سر گذاشت و دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشت اما حالا جراحی زانو باعث غیبت او در جام ملت‌ها و متعاقب آن پایان فصل باشگاهی برای این ستاره خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود.

این در حالی است که پیش از عکسبرداری دقیق و معاینات پزشکان متخصص نمی‌توان این مصدومیت را به صورت دقیق تشخیص داد اما از شواهد و قرائن مشخص است که بعد از یاسین سلمانی، علیرضا عنایت‌زاده و علیرضا خدادی، مرتضی چهارمین پرسپولیسی است که این فصل با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه می‌شود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها