|
کدخبر: 309626

پیشکسوت جنجالی بیخیال گل‌محمدی نمی‌شود؛

حمله تند قلیچ به یحیی/ تدارکاتچی هم پرسپولیس را قهرمان می‌کند!

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از رفتارهای یحیی گل‌محمدی پرداخت.

فوتبال حمله تند قلیچ به یحیی/ تدارکاتچی هم پرسپولیس را قهرمان می‌کند!

وحید قلیچ در خصوص قهر یحیی گل‌محمدی و عدم حضورش در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من دیگر مماشات با یحیی گل‌محمدی کافی است و به نظرم باشگاه باید محترمانه عذرش را بخواهد و مربی دیگری به جایش بیاورد. نمی‌شود که هر سال این موقع‌ها که ایشان قهر کند و بازی در بیاورد.

واقعاً گل محمدی اگر بخواهد به این رفتارهایش ادامه دهد به نظرم ادامه همکاری با او توهین به پرسپولیس و هواداران این تیم است. مگر او چه کار شاقی در پرسپولیس انجام داده یا چه تاکتیک نابی در تیم پیاده می‌کند؟ چند سال است یک سبک بازی می‌کند و تیم‌ها دستش را خوانده‌اند. این تیم اصلاً نیازی به سرمربی ندارد و با یک تدارکاتچی هم می‌تواند قهرمان شود.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالباتشان شاکی هستند هم گفت: چرا شاکی باشند؟ کل ایران در حال حاضر مشکلات مالی دارند و شما یک نفر را به من معرفی کنید که مشکلات مالی نداشته باشد پیش من جایزه دارید. همین خود من در حال حاضر فقط ۷۵ هزار تومان در حسابم موجودی دارم.

قلیچ-و-فنایی

پرسپولیس همیشه اینطور نمی‌ماند

این بازیکنان سال‌ها در فوتبال و پرسپولیس پول جمع کردند و انبار کردند، حالا یک سال به عشق پرسپولیس و هوادارانش مدارا کنند تا باشگاه خودش را پیدا کند و وضعیتش خوب شود. کدام اینها لنگ اجاره خانه و نان شب زن و بچه‌شان هستند؟ لزومی ندارد برای چند ماه پول نگرفتن دست به چنین رفتارهایی بزنند. پرسپولیس عشقِ تعداد زیادی از مردم ایران است که در این مشکلات و وضعیت اقتصادی دلخوشی‌شان این تیم است و با برد این تیم مشکلاتشان را فراموش می‌کنند و بازیکنان هم باید یک مدت بیخیال مادیات و پول و این مسائل باشند. پرسپولیس همیشه اینطور نمی‌ماند و دوباره خودش را پیدا می‌کند و آن زمان هرچه می‌خواهند بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کسر یک امتیاز از این تیم هم توضیح داد: به نظرم این یک امتیاز را کسر کردند تا آن گلی که به ناحق در بازی با گل گهر اعلام نشد را به نوعی جبران کرده باشند. من واقعا نمی‌دانم این چه وضع داوری است و چرا کسی رسیدگی نمی‌کند؟ آقای افشاریان واقعاً داوری فوتبال ایران را رو سفید کرده و نمی‌دانم این داورها و کمک داورها را از کجا پیدا می‌کنند که صحنه‌های به این واضحی را نمی‌بینند. هیچکس هم اراده ای برای ورود VAR به ایران ندارد و وضع روز به روز خراب‌تر می‌شود.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها