|
کدخبر: 309583

بمب پرسپولیس همه را ناامید کرد!

سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی به وضوح نشان دادند از آمادگی به دور هستند.

فوتبال بمب پرسپولیس همه را ناامید کرد!

تیم ملی در اولین بازی خود در تورنمنت ۴ جانبه اردن مقابل میزبان به برتری ۳ بر یک رسید و به فینال این بازی‌ها صعود کرد. قلعه نویی برای این بازی از تمام ستاره‌های خود استفاده کرد و مطابق بازی‌های قبل در خط میانی شاهد زوج احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی بودیم. نکته عجیب در خصوص این دو بازیکن افت شدید آن‌ها بود و نه سعید و نه احمد، آن بازیکنان باکیفیت همیشگی نبودند.

نوراللهی و عزت اللهی در طول بازی بارها جاماندند و پاس اشتباه دادند تا نمایش ضعیفی در این بازی داشته باشند. قلعه نویی حتی در بین دو نیمه نوراللهی را بیرون کشید و به جای او روزبه چشمی را در ترکیب تیم ملی قرار داد. نوراللهی گزینه اول یحیی گل‌محمدی در تابستان بود ولی با وجود جدایی از تیمش راهی دیگر تیم اماراتی یعنی الوحده شد.

عزت اللهی هم که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می‌شد، به شدت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود و در آستانه پیوستن به این تیم قرار داشت ولی با مخالفت مدیران وایله دانمارک و بالا بردن مبلغ رضایتنامه این بازیکن، انتقال سعید به پرسپولیس در تابستان منتفی شد.

عزت اللهی تمرینات پیش فصل خوبی نداشت و مدام درگیر گرفتن رضایتنامه از وایله و جدایی از این تیم بود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و سعید مجبور شد قراردادش را ۶ ماه دیگر تمدید کند. نوراللهی و عزت‌اللهی دو مهره فیکس و تاثیرگذار تیم ملی هستند و قطعا آمادگی این دو بازیکن در جام ملت‌های آسیا خیلی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها