|
کدخبر: 308934

ظهور یک ستاره در استقلال

ایمان سلیمی مدافع آبی پوشان در مقابل تیم سابق خود عملکرد خوبی ارائه کرد.

فوتبال ظهور یک ستاره در استقلال

ایمان سلیمی مدافع استقلال دیروز مقابل تیم سابق خود به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

او مقابل تیمی به میدان رفت که فصل گذشته در حضور او فقط مقابل پرسپولیس بازنده از میدان خارج شده بود، اما در این فصل سلیمی به همراه استقلال مقابل تیم سابق خود برنده از میدان خارج شد و سومین حضور ثابت خود در ترکیب استقلال را تجربه کرد.

او در دیدار مقابل سپاهان برخلاف عملکرد دفاعی خوبی که داشت اشتباه مهلکی انجام داد و چنین اشتباهاتی در استقلال و پرسپولیس می تواند فوتبال یک بازیکن را تمام کند، اما اعتماد جواد نکونام به بازیکنان و انتقال اعتماد به نفس به آنها یکی از شاخصه های شخصیت فوتبالی جواد نکونام است، چه زمانی که در به عنوان بازیکن به میدان می رفت و چه حالا که در قامت سرمربی فعالیت می کند، او به خوبی سلیمی را مدیریت کرد و تدام حضور او در ترکیب اجازه نداد یکی از مهره  هایی که در طول فصل عصای دست او خواهد بود از روال فوتبالی خود خارج شود و کیفیت او رو به نزول برود

سلیمی مقابل مس رفسنجان در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشت، او در این دیدار علاقه خاصی به حمل توپ و انتقال به خط هافبک نشان داد و با اعتماد به نفس بالا توپ را تا میانه های میدان حمل می کرد و در موقعیتی مناسب تر به خط هافبک استقلال منتقل می کرد.

او در نیمه دوم با دو تکل پیاپی موقعیت مناسبی را از بازیکنان مس گرفت و در ادامه توپ گیری با استارتی که به میانه میدان داشت استقلال را در فاز حمله قرار داد، این عملکرد نشان از بازگشت اعتماد به نفس و خودباوری شماره ۶ آبی ها دارد.

استقلال در این بازی هم با سیستم ۲-۵-۳ به میدان رفت تا نشان دهد نکونام حساب ویژه ای روی قدرت یارکوبی و فیزیک مناسب سلیمی و مرادمند باز کرده است.

استقلال چهارمین کلین شیت خود را هم در این فصل ثبت کرد تا نشان دهد آنها با تمام مشکلات قصد پا پس کشیدن ندارند و به رقابت ادامه خواهند داد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها