|
کدخبر: 308809

خواسته جالب استقلالی ها از ژنرال

قرار است لیست تیم ملی برای اردوی چهار جانبه فردا از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اعلام شود.

فوتبال خواسته جالب استقلالی ها از ژنرال

تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه ابتدا با اردن بازی می‌کند و در صورتی پیروزی در این دیدار به مصاف برنده دیدار قطر و عراق می‌رود. این برنامه در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضور شایسته در جام ملت‌ها است.

هواداران تیم استقلال که در ابتدای فصل خواهان جدایی سیدحسین حسینی از تیم استقلال شده بودند و عرصه را بر او این قدر تنگ کرده بودند که پیام خداحافظی منتشر کرد، حالا مهمترین انتظارشان از امیر قلعه‌نویی دعوت از این دروازه‌بان به اردوی تیم ملی است.

به این خاطر که سیدحسین در ۴ بازی ابتدایی استقلال ستاره بی چون و چرای تیم بود. او در بازی با ملوان با مهار ضربه پنالتی حریف نقش مهمی در کسب سه امتیاز از سوی استقلال داشت. در دیگر بازی‌ها هم سیوهای خوبی داشت، به طوریکه امروز هواداران استقلال او را تحسین می‌کنند. هواداران تیم استقلال حضور در اردوی قبلی تیم ملی را هم حق دروازه‌بان تیم خود می‌دانستند اما به دلیل حضور سیدحسین در اردوی تیم امید و بازی‌های هانگژو امیر قلعه‌نویی، سیدحسین را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد. اما به نظر می‌رسد برای اردوی جدید یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی دروازه‌بان استقلال باشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها