|
کدخبر: 308901

روزگار تیره و تار ستاره فرانسوی

رسانه‌های فرانسوی فاش کرده اند که کیلیان امباپه جای نیمار را گرفته و این روزها به پای ثابت پارتی‌های شبانه پاریس تبدیل شده است. او در رختکن پی اس جی نیز دیگر جایگاه سابق را ندارد.

فوتبال روزگار تیره و تار ستاره فرانسوی

به نظر می رسد داستان عشق و نفرت کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن پایانی ندارد. اگرچه مهاجم فرانسوی پس از یک تابستان دشوار دوباره در تیم پذیرفته شد، اما شروع فصل تیم فرانسوی فاجعه بار بوده است.

شکست شاگردان لوئیز انریکه در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار با نیوکسل و با نتیجه ۴-۱، تیم فرانسوی را به شدت متزلزل کرده و انتقادات را به اوج رسانده است.

به خصوص ستاره فرانسوی نیز این روزها زیر تیغ تند انتقادهاست، چون نتوانسته تاثیر مثبتی روی تیم داشته باشد و یک رهبر و لیدر بزرگ در تیم نشان دهد. او نه در رختکن و نه درون زمین وزنه ای بزرگ چنانچه از وی انتظار می رفت، نبوده است. در روزهایی که بسیاری معتقدند مارکینیوش قدرت رهبری رختکن را ندارد و کاپیتانی شایسته نیست، امباپه هم نتوانسته چنین مسئولیتی را به درستی ایفا کند. برای مثال در بازی برابر نیوکسل تنها لوکاس هرناندز بود که صدایش را بلند کرد و از هم تیمی هایش می خواست به خودشان بیایند.

پی اس جی امسال تیمی کاملاً متفاوت با سال گذشته است و دیگر نام های بزرگی مانند لیونل مسی، نیمار یا سرخیو راموس برایش بازی نمی کنند. شکست تلخ برابر نیوکسل شرایط تیم پاریسی و البته بزرگترین ستاره اش، کیلیان امباپه را کاملا بحرانی کرده است.

مشکلات امباپه البته فراتر از یک مشکل صرفا ورزشی است و همانطور که در RMC Sport گزارش شده، این روزها بازار شایعات در مورد شب‌نشینی های امباپه در پاریس بسیار داغ است.

دانیل ریولو از RMC Sport ساعاتی پیش گزارش داد: «امباپه در حال تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ است، اما نه رهبر رختکن پی اس جی چرا که او حالا رهبر بزرگترین پارتی‌های شبانه در پاریس است. این روزها چیزی که بیش از همه در پاریس بر سر زبان هاست، شب‌نشینی‌های امباپه و بی نظمی‌های غیرمعمول او در تمرینات است.»

به نظر می رسد با جدایی نیمار از پاری سن ژرمن که همیشه متهم به داشتن یک زندگی شبانه غیرمعمولی بود، اکنون کیلیان امباپه جانشینش در میهمانی های شبانه پاریس شده است. بازیکنی که اگر بخواهد می تواند یک قبل و بعد را در دنیای فوتبال رقم بزند، اما او حالامسیر بد زندگی افتاده واین می تواند یک استعداد ذاتی و منحصر به فرد را هدر دهد.

نشریه معتبر اکیپ پس از بازی با کلرمون و در انتقاد از امباپه نوشته بود که این بازیکن تاوان کنار ماندن از تمرینات پیش فصل پی اس جی را پس می دهد. امباپه وقتی حاضر به تمدید قرارداد نشد، از سوی باشگاه تنبیه شد و به جمع نامطلوب ها پیوست هرچند پس از شروع فصل و با صحبت هایی که شد، او به تمرینات برگشت و توانسته تا اینجا در یازده بازی ۸ گل نیز بزند. اکیپ پس از بازی با نیوکسل هم به امباپه نمره ضعیف ۲ داد.

امباپه که هشت گل در هشت بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده، تلاش دارد در بازی فردا برابر رن به سه بازی دوری از گلزنی خود پایان دهد. او برابر مارسی، کلرمون و نیوکسل نتوانست گل بزند. سه بازی بدون گل که برای امباپه آمار خوبی نیست.

لوئیس انریکه امروز در دفاع از امباپه گفت: «یادم است که دو سه هفته پیش در همین اتاق، اینجا از من پرسیدند که آیا ما به کیلیان وابسته هستیم، زیرا او هفت یا هشت گل زده است. او در آخرین بازی‌هایش گل نزده اما این در فوتبال عادی است. امباپه الان ۱۰۰ درصد آماده است.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها