|
کدخبر: 308596

ستاره بایرن در رادار رئال

ایجنت آلفونسو دیویس فاش کرد که این بازیکن با داوید آلابا هر روز حرف می زند و از علاقه رئال نیز خبر داد.

فوتبال ستاره بایرن در رادار رئال

آلفونسو دیویس یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برای تقویت دفاع چپ محسوب می‌شود و باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به این موضوع قصد دارد هر چه سریع‌تر قرارداد ستاره کانادایی‌اش را تمدید کند.

به گزارش ESPN بایرنی‌ها می‌خواهند مذاکره با بهترین بازیکن حال حاضر امریکای شمالی را با جدیت بیشتری آغاز کنند. آنها البته شانس کمی برای جلب رضایت دیویس دارند چرا که این مدافع کانادایی ابایی از ابراز علاقه نسبت به حضور در رئال مادرید ندارد.

مدیر برنامه های دیویس در این رابطه گفت: «من نمی توانم زیاد صحبت کنم. ما در تابستان در مورد تمدید صحبت کردیم، اما همه چیز به تعویق افتاد. کمی هرج و مرج در بایرن بود زیرا اوضاع در باشگاه تغییر کرد. موضع ما روشن بود ولی هیچ‌کس نزد ما نیامد و نگفت که چه اتفاقی دارد می‌افتد. بنابراین اجازه دادیم همه چیز مسیر خودش را طی کند.»

او در ادامه گفت: «دیویس می خواهد دوباره با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شود، بله، این امیدواری وجود دارد. در مورد قدم بعدی او، باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. این سوال را بارها از من پرسیده اند. رئال و چند تیم لیگ برتر انگلیس خواهان دیویس هستند.

او سه سال با آلابا بازی کرد و آنها با هم دوست هستند و تقریبا هر روز صحبت می کنند. دیویس در مورد گفت‌وگوهایی که با هم به صورت خصوصی انجام می دهند، تمام اطلاعات را با من در میان نمی گذارد، اما من مطمئن هستم که آلابا دوست دارد دوباره کنار دیویس بازی کند.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها