|
کدخبر: 308591

کنایه معنادار مولر به آبی ها

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، از این که تیمش توانسته برابر کپنهاگن به پیروزی برسد بسیار خوشحال است.

فوتبال کنایه معنادار مولر به آبی ها

بایرن مونیخ شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی کپنهاگن قرار گرفت و با نتیجه ۱-۲ پیروز شد.

شاگردان توماس توخل در ابتدا یک گل از حریف دریافت کردند اما موفق شدند با درخشش جمال موسیالا و ماتیس تیل این یک گل را جبران کنند و با سه امتیازی که از این بازی کسب کردند به خانه برگردند.

مولر که پاس گل دوم و پیروزی‌بخش بایرن را ارسال کرد پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «برای من شخصا این که توانستیم پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی روی گل موثر باشم بسیار عالی بود.

این بازگشت به بازی احساس بسیار خوبی دارد و همین است که باعث تمایز یک تیم می‌شود. این دیدار در لیگ قهرمانان بود. ما اینجا در زمین کپنهاگن هستیم که سال گذشته حتی یک بازی را هم در خانه نباخت. حتی منچسترسیتی هم توانست آنها را شکست دهد. آنها به خوبی با کارشان آشنا هستند و ما امروز این موضوع را احساس کردیم.»

این ستاره آلمانی در پاسخ به سوالی درباره نیمکت نشینی‌اش اضافه کرد: «من از هر تحسینی استقبال می‌کنم اما نمی‌دانم که آیا می‌توان این را به عنوان نقش جدیدی در تیم توصیف کرد یا خیر. من بازیکنی کاملا معمولی در تیم هستم که برای در اختیار داشتن دقایقی حضور در میدان می‌جنگم. در آخر این مربی است که تصمیم می‌گیرد و ما بر آن اساس عمل می‌کنیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها