|
کدخبر: 307595

شوک به مجیدی / وضعیت قرمز در امارات!

دو سه هفته به فرهاد مجیدی فرصت داده شده تا تیم را از شرایط کنونی نجات بدهد.

فوتبال شوک به مجیدی / وضعیت قرمز در امارات!

در سه هفته ابتدایی لیگ امارات، نشانی از تیم آماده فصل قبل فرهاد مجیدی نمی‌بینیم؛ تیمی که یقه خیلی از مدعیان را گرفت و نتیجه‌اش تمدید یک ساله قرارداد مجیدی بود. بر همین اساس و در چهارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، اتحاد کلباء که فرهاد مجیدی را روی نیمکت و مثل همیشه مهدی قایدی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده ششمی الجزیره قرار گرفت.

شاگردان مجیدی علی‌رغم اینکه در نیمه اول مالکیت توپ کمتری داشتند اما در ایجاد موقعیت، خطرناک‌تر از حریف خود ظاهر شدند و ۱۱ فرصت به وجود آوردند و سه شوت در چهارچوب زدند که مهاجمان این تیم در گلزنی ناموفق و بی‌دقت بودند تا الجزیره با استفاده از تک موقعیت خود به گل برسد و برنده به رختکن برود.

الجزیره که هیچ موقعیتی در نیمه نخست مقابل شاگردان فرهاد مجیدی نداشت، در دقیقه اول وقت‌های اضافه دروازه اتحاد کلباء را باز کرد تا یاران قایدی با این گل غیرمنتظره و برخلاف جریان بازی عقب بیفتند. در شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی تصمیم گرفت ۳ تغییر در ترکیب تیمش به وجود بیاورد که یکی از آنها خروج مهدی قایدی از زمین بود اما این جابه‌جایی‌ها برای اتحاد کلباء نتیجه نداد و در نهایت این تیم یک باخت سنگین متحمل شد.

الجزیره در نیمه دوم سه گل دیگر زد تا به پیروزی یکطرفه چهار بر صفر دست یابد. در نهایت با این شکست خانگی اتحاد کلباء یک امتیازی ماند تا در رده دوازدهم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد و الجزیره نیز موقتاً صدرنشین شود. کسب یک امتیاز از سه بازی باعث شده تا فرهاد مجیدی در امارات تحت فشار قرار بگیرد. این مربی جوان که دومین فصل مربیگری خود در لیگ امارات را پشت سر می‌گذارد، امیدوار است تا تیمش را از بحران خارج کند. حتی از امارات خبر می‌رسد مدیران اتحاد کلباء به مجیدی اولتیماتوم داده‌اند تا شرایط تیمش را بهبود ببخشد، در غیر اینصورت شاید همکاری طرفین ادامه پیدا نکند.

مجیدی در سال‌های اخیر روزهای موفقی را در مربیگری تجربه کرده. او بعد از اینکه موفق شد استقلال را بعد از چند فصل به عنوان قهرمانی برساند، راهی امارات شد تا یک چالش جدید را آغاز کند، آن هم در شرایطی که هواداران استقلال امیدوار به ادامه حضور او و البته کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بودند. با این حال مجیدی با این پیشنهاد حرفه‌ای برخورد کرد و احساس را کنار گذاشت تا به دبی برود تا بعد از مدت‌ها در بخش مربیگری هم یک لژیونر در فوتبال امارات داشته باشیم.

حالا اما اوضاع بر وفق مراد فرهاد نیست. او با خریدهایی که انجام داده، هیچ توجیهی برای عدم نتیجه‌گیری ندارد و مسئولان اتحاد کلباء هم نشان داده‌اند که در همه حال حامی او نیستند. به عنوان نمونه در برخی از هفته‌های فصل قبل صحبت از پایان همکاری فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء مطرح شد که هرگز به سرانجام نرسید. این بار اما اوضاع متفاوت است و گویا دو سه هفته به مجیدی فرصت داده شده تا تیم را از شرایط کنونی نجات بدهد. فرهاد هم با این شرایط بیگانه نیست و بارها اثبات کرده که در بحران می‌تواند سربلند باشد و نتایج بهتری کسب کند. چند هفته صبر می‌کنیم و منتظر نتایج اتحاد کلباء می‌مانیم. شاید اولتیماتوم جواب بدهد و شاید هم اتفاق دیگری که به آن علاقه‌مند نیستیم، رخ بدهد.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها