|
کدخبر: 306627

رونمایی از رقم رضایتنامه ستاره تراکتور

هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد باشگاه تراکتور برای دریافت رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه شارلوا پرداخت کرده است.

فوتبال رونمایی از رقم رضایتنامه ستاره تراکتور

علی خطیر که هفته گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد باشگاه شارلوا برای صدور رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده درخواست مبلغ ۸۵۰ هزار یورو را داشته و همین موضوع باعث شده تا استقلال در جذب این بازیکن ناکام بماند و او به تراکتور بپیوندد. این در حالی است که باشگاه تراکتور بارها مدعی شده مبلغ رضایت‌نامه حسین‌زاده بسیار پایین‌تر از این رقم است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، درباره رقم رضایت‌نامه حسین‌زاده توضیح داد: بازیکنان ایرانی را شما می‌توانی پنهان کنی که چقدر پول پرداخت می‌شود اما باکسی تحت عنوان ترانسفر فی در TMS وجود دارد که در آن دقیقه ۲۰۰ هزار دلار ثبت شده است. ما آن ۲۰۰ هزار دلار را حتی جزو مبلغ فصل خودمان هم قرار داده‌ایم.

او در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال گفت: ممکن است چیزهای دیگری در باشگاه استقلال بوده که من خبر ندارم. آقای خطیر هم مدیر خیلی خوبی است اما چیزی که ما در ترانسفر فی ثبت کرده‌ایم و مورد رسیدگی فیفا هم هست، ۲۰۰ هزار دلار آمریکا است.

نکته جالب اینکه پیش از این منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام کرده بود باشگاه تراکتور برای رضایت‌نامه حسین‌زاده رقمی حدود ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است اما در جدیدترین اظهارنظر مدیرعامل این باشگاه تبریزی این رقم صد هزار دلار کمتر بوده است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها