|
کدخبر: 304862

گزینه استقلال در حوالی قرمزها

با وجود فعالیت گسترده در بازار تابستانه، همچنان احتمال تغییر و تحولات در فهرست تراکتور وجود دارد.

فوتبال گزینه استقلال در حوالی قرمزها

تراکتوری‌ها برای جذب بازیکنان جدید در مضیقه هستند و دو چالش بزرگ آن‌ها، پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال و البته موضوع عبور از سقف بودجه تعیین‌شده است. پاکو خمس برای تقویت خط دروازه تیمش به دنبال یک دروازه‌بان نام‌آشنای دیگر هم بوده و گفته می‌شود در این راستا گزینه موردنظر سرمربی اسپانیایی، امیر عابدزاده است. عابدزاده فعلاً تیم جدیدش را انتخاب نکرده و در راستای پیوستن به تراکتور مذاکراتی را هم با مدیران این باشگاه داشته اما فعلاً توافقی حاصل نشده است.

احسان مرادیان دروازه‌بان دوم تراکتور در فصل جدید بعد از حسین پورحمیدی محسوب می‌شود که درباره او گفته می‌شود که پاکو خمس از کیفیت فنی این بازیکن رضایت ندارد و اگر مذاکرات با عابدزاده مثبت پیش برود، مرادیان دیگر گزینه خروج از فهرست تراکتور محسوب می‌شود؛ به‌ویژه آنکه او جزو سهمیه بازیکنان بزرگسال به‌شمار می‌رود و همین مسئله باعث شده تا خمس قید همکاری با او را در صورت جذب عابدزاده بزند.

با توجه به این شرایط، در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان نقل‌وانتقالات تابستانه، به نظر می‌رسد که تحرکات سرخ‌پوشان تبریزی در بازار تابستانه ادامه خواهد داشت و باید دید آیا اهداف سرمربی اسپانیایی محقق خواهد شد یا او به خواسته‌هایش در بازار تابستانه نمی‌رسد.

منبع: فوتبال۳۶۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها