|
کدخبر: 304352

جدال تراکتور با الشارجه برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی ایران روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه امارات خواهد بود.

پارسیک ورزشی جدال تراکتور با الشارجه برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

سایت AFC نوشت: تراکتور که پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر ایران در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به مقام چهارم رسید، باید پس از شکست مقابل پرسپولیس در بازی هفته اخیر لیگ برتر بازی کند در حالی که شارجه پس از دو برد بزرگ در هفته گذشته از شانس خود مطمئن خواهد بود.

آخرین حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۲۱ برمی گردد که آنها برای دومین بار در تاریخ خود پس از سال ۲۰۱۶ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

مقام دوم آنها در گروه به لطف چهار امتیاز کسب شده از دو دیدار با حریف آینده خود، شارجه، به دست آمد.

تیم تبریزی برای بازگشت به مرحله گروهی برای هفتمین بار به یک نتیجه مثبت دیگر مقابل اماراتی ها نیاز دارد.

شارجه که به عنوان برنده جام رئیس جمهور امارات در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ راه یافته بود، پس از اینکه هفته گذشته در مرحله مقدماتی باشوندهارا کینگز بنگلادش را شکست داد و لوان پریرا هر دو گل را به ثمر رساند، به پلی آف راه یافت.

به دنبال آن پیروزی مهیج ۴-۳ مقابل الاتحاد در افتتاحیه فصل ۲۰۲۳/۲۴ امارات در لیگ حرفه ای امارات، نشان می دهد که کوسمین اولارویو سرمربی تیم هنوز هم ترفندهای دیگری در آستین دارد.این شامل کایو لوکاس کهنه کار لیگ قهرمانان آسیا و همچنین میرالم پیانیچ، پاکو آلکاسر و عثمان کامارا می شود.

این مربی رومانیایی در سال ۲۰۲۱ تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی رساند و همچنین در فصل گذشته چهار جام داخلی را به دست آورد.

پیروزی مقابل تراکتورسازی، برای چهارمین فصل متوالی لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم رقم خواهد زد.

منبع: همت خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها