|
کدخبر: 306222

شانس در خانه پرسپولیس را زد

به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس در نهایت به بازی با النصر عربستان برسد تا با یک تیر دو نشان بزند.

فوتبال شانس در خانه پرسپولیس را زد

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۸ شهریور ماه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس برای این بازی با مشکلاتی روبه‌رو است که یکی از آنها نامشخص بودن وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در این بازی است چرا که بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان مصدوم شد و این نیز نگرانی زیادی برای هواداران پرسپولیس به وجود آورد.

پس از بازگشت ملی‌پوشان کشورمان به ایران بیرانوند بلافاصله کارهای درمانی را آغاز کرد تا بتواند پرسپولیس را در این بازی حساس همراهی کند. این در حالی است که موضوع نرسیدن بیرانوند به این بازی در یکی دو روز اخیر باعث شد تا نگرانی زیادی به وجود بیاید چرا که با جدایی احمد گوهری، پرسپولیس هنوز نتوانسته دروازه‌بان دوم مطمئنی جذب کند و در صورتی که بیرانوند بازی با النصر را از دست بدهد، کار سرخ‌پوشان بسیار سخت خواهد بود.

با این همه و طبق اخبار دریافتی مشخص شده که بیرانوند، احتمال بازی کردنش مقابل النصر بیشتر از غیبتش در این بازی است و به نظر می‌رسد او در روزهای منتهی به بازی با نماینده عربستان آماده حضور در مهمترین بازی سرخ‌پوشان شود.

رسیدن بیرانوند به این دیدار حساس به نوعی می‌تواند اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه او در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت را تا حدود زیادی از بین هواداران پرسپولیس پاک کند و با رسیدن به این دیدار علاوه بر کمک به تیم یحیی گل‌محمدی، می‌تواند دوباره محبوب هواداران پرسپولیس شود.

منبع: فارس
  • هادی ارسالی در

    این بیرانوند جدا از بازی با انگلیس که وا قعا مصدوم شد هر وقت تیم ملی بازی سختی د اره خودشو می زنه به مصدومیت ولی تو تیم ب اشگاهی مصدومیتش خیلی سریع برطرف میشه

    • ناشناس ارسالی در

      تا چشمتون درآد تیم ملی ما پرسپولیس است و بس

  • ناشناس ارسالی در

    خدا کنه خوب بشه و زود تر به تیم برگرده و دوباره گرد وخاک کنه ایشالا ه زودتر خوببش ه

  • مجتبی اس اسی ارسالی در

    صحبت‌ها و حدث و گمانهایی که ۹۰درصد به ضع م استقلالیا کذب ادعای بیران و سیاست‌های پوچ وبی ارزش او و روبه هان مکار و چوپان دروغگو رو در بر داشت حالا به واقعیت نزدی کتر شد .در حالی که برای حتی یک استقلالی کم سن و سال هن اهمیتی در بر نداشت ....

  • مجتبی ارسالی در

    دربازیهای لیگ که ماخدا افشاریان راداریم وبقول درویش در فوتبال برتر تمام مسئولان کشورپرس پلیسی هسن و هوای تیم رادارند
    اسیاهم که خدابزرگه

    • ناشناس ارسالی در

      بهانه جویی تاکی

  • رضا ارسالی در

    متاسفانه در هر صورت،با بیرانوند یا بی بی رانوند پرسپولیس بازنده این بازیست.

  • هرکی ارسالی در

    عجبا واقعا عجبا فکر کردید همه مثل خودتون گوش مخملی هستن

  • اصالت یعنی پرسپولیس ارسالی در

    وقتی تاریخ را رقم می‌زنیم متوجه تفاوت فرهنگ قرمز و آبی میشویم در تمام بازیهای نیمه کاره پرسپولیس را بازنده اعلام کردن محرمی را سه سال ونصف پرسپولیس را دو سال و یکسال محروم کردند اما مافیای فوتبال ایران قلعه مرغی و یکی دو تا استقلالی را فقط شش ماه محروم کردند تاکنون برای استقلال اتفاق نیافتاده بازیکنی بخرند پرسپولیس ها منصرفش کنند یا بازیکنی از آنها را تو بازیهای حساس محروم کنند اما استقلال ها قبل از فینال آسیا باعث محروم شدن ال کثیر شدن و بازیکن خارجی پرسپولیس را شب قبل از دربی فراری دادند یا خریدهای جدید را با فحش و تهدید خانواده نگذاشتن بیان پرسپولیس اما تنها دلخوشی استقلال جام چهارجانبه امجدیه و بازیهای آسیایی از پرسپولیس یار کمکی گرفتند حالا تفاوت فرهنگ این دو تیم را ببین که تیم مظلوم پرسپولیس میشه تیم مردمی با بیشترین هوادار و کسب افتخارات زیاد که بازیکن با عشق وارد این تیم میشه الی یکی دو نفر که بخاطر پول گول استقلالی‌ها را خوردن و آینده خودشان را خراب کردن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها