|
کدخبر: 305757

گواردیولا گزینه سه شیرها شد

اتحادیه فوتبال انگلیس در نظر دارد پپ گواردیولا را به عنوان جانشین گرت ساوت‌گیت معرفی کند.

فوتبال گواردیولا گزینه سه شیرها شد

آینده گرت‌ ساوتگیت روی نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس نامعلوم است. مدیران عالی رتبه اتحادیه فوتبال انگلیس از بلاتکلیفی آگاه هستند و این احتمال را جدی می‌گیرند که ساوت‌گیت پس از مسابقات قهرمانی اروپا تابستان آینده در آلمان از سمتش کناره‌گیری کند.

قبل از جام جهانی سال گذشته، زمانی که ادی هاو، گراهام پاتر و مائوریسیو پوچتینو همگی در صف گزینه‌های مورد علاقه اتحادیه انگلیس قرار داشتند، حال و هوای مشابهی وجود داشت.

گزینه رویایی برخی در اتحادیه فوتبال پپ گواردیولا است، گزینه‌ای که بر اساس گزارش دیلی میل، مقامات آماده بررسی آن هستند.

زمستان گذشته، اتحادیه فوتبال انگلیس احتمال می‌داد که ساوت‌گیت به فینال جام جهانی نرسد. همانطور که اتفاق افتاد، با شکست در یک چهارم نهایی مقابل فرانسه، انگلیس به فینال نرسید.

گفته می‌شود قبل از جام جهانی قطر، جان مک درموت، مدیر فنی اتحادیه فوتبال انگلیس با همکاران خود ملاقات کرد تا در مورد جانشینان احتمالی سرمربی انگلیس صحبت کند. آن‌ها شایستگی‌های هاو و پاتر را تجزیه و تحلیل کردند و به این نتیجه رسیدند که هر دو فلسفه جذابی را اجرا می‌کنند اما در نهایت آن‌ها تصمیم به ابقای این سرمربی گرفتند.

۱۹۲۰۷۴۴

این بار، با توجه به اینکه قرارداد ساوتگیت در پایان سال آینده منقضی می‌شود، به نظر می‌رسد که برنامه انتخاب جانشین خیلی جدی‌تر پیش می‌رود. هاو، پاتر، پوچتینو و راجرز به احتمال زیاد گزینه های قابل قبولی باقی خواهند ماند، اما مقامات اتحادیه فوتبال انگلیس بیشتر تمایل به همکاری با گواردیولا دارند.

قرارداد سرمربی منچسترسیتی در سال ۲۰۲۵ منقضی می‌شود یعنی ۱۲ ماه پس از یورو ۲۰۲۴. این مانعی برای اتحادیه فوتبال انگلیس ایجاد می‌کند، همچنین دستمزد سرمربی پرافتخار هم از ساوت‌گیت بیشتر خواهد بود.

حمایت گواردیولا از استقلال کاتالونیا ممکن است موانع سیاسی ایجاد کند که مانع از پیشنهاد کار در اسپانیا به او شود. و با مدیریت سیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ، او کجا می‌تواند برود؟ اتحادیه فوتبال می تواند به او یک گزینه جذاب پیشنهاد می‌دهد.

با این اوصاف، نباید احتمال ماندن ساوت گیت تا جام جهانی ۲۰۲۶ را رد کنیم. انتظار این بود که او پس از جام جهانی قطر این پست را ترک کند، اما او تصمیم گرفت که جدا نشود.

انگلیس به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی به یورو ۲۰۲۴ نزدیک می‌شود. هر چیزی غیر از رسیدن به فینال در تابستان آینده مایوس کننده خواهد بود و آینده ساوت‌گیت را شاید خیلی زودتر دستخوش تغییر کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها