|
کدخبر: 297085

پیام جالب سوپراستار سینما برای گواردیولا!

جولیا رابرتس که یکی از بُت‌های زندگی پپ گواردیولا است، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای او پیام تبریک فرستاد.

فوتبال پیام جالب سوپراستار سینما برای گواردیولا!

عاشقانه پپ گواردیولا و جولیا رابرتس سرانجام آغاز شد، چرا که بازیگر معروف آمریکایی ۷ سال پس از شکستن قلب سرمربی منچسترسیتی پیام تبریک برای او ارسال کرد!

ستاره هالیوود یکی از سه بُت گواردیولا است که سال ۲۰۱۶ پس از بازدید از اولدترافورد به جای اتحاد او را ناراحت کرد، اما حالا سیتی را برای کسب سه‌گانه ستایش کرد.

رابرتس در اینستاگرامش خطاب به اکانت اینستاگرامی «پپ تیم» نوشت: «به پپ تبریک می‌گویم که تیم شما را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد.»

پپ گواردیولا ماه مارس پس از پیروزی ۷-۰ مقابل لایپزیش با جولیا رابرتس شوخی کرد و گفت: «من در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده‌ام؟ اگر سه مرتبه متوالی قهرمان لیگ قهرمانان نشوم ناکام خواهم بود. من سه بُت در زندگی‌ام دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتس.

جولیا-رابرتز

جولیا سال‌ها پیش به منچستر آمد، البته نه در زمانی که آن‌ها قهرمانی پشت قهرمانی کسب می‌کردند. او در دوره‌ای آمد که ما در این ۴ یا ۵ سال بهتر از یونایتد بودیم، درست است؟ و او به دیدار منچستریونایتد رفت و برای دیدن ما نیامد. به همین دلیل حتی اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشوم، با این واقعیت که جولیا رابرتس به منچستر آمد و برای دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نیست. حتی اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم شوم با این ناامیدی قابل مقایسه نیست.»

حالا جهان منتظر واکنش پپ گواردیولا به پیام تبریک یکی از سه بُت زندگی‌اش است!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها