|
کدخبر: 305661

سویا در آستانه امضای قرارداد با راموس

سویا امروز با سرخیو راموس قرارداد خواهد بست، چرا که باید فهرست نهایی لیگ قهرمانان خود را تا پایان دوشنبه به یوفا ارائه کند.

فوتبال سویا در آستانه امضای قرارداد با راموس

سویا در آستانه امضای قرارداد با سرخیو راموس است. اسطوره اسپانیایی ۱۸ سال بعد به باشگاهی که از آن به رئال مادرید رفت، بازخواهد گشت. علی‌رغم اینکه این مدافع بزرگ پیشنهادهای بسیار خوبی از ترکیه (گالاتاسرای) و عربستان سعودی (الاتحاد) داشت و حتی شایعه موافقت او برای ملحق شدن به کریم بنزما در الاتحاد مطرح شده بود، اما شرایط او دیروز ۱۸۰ درجه تغییر کرد. یک تماس از سویا کافی بود تا به سرعت به توافق برسند.

راموس به اطرافیانش گفته بود که اولویتش بازگشت به سویاست، ولی باشگاه اندلسی در ماه‌های اخیر با جذب او مخالفت کرده بود. په‌په کاسترو، رئیس باشگاه، پیش از بازی  سوپرجام اروپا برابر سیتی به صراحت گفت که هیچ نیازی به راموس ندارند، ولی گویا شروع بسیار ضعیف سویا در لالیگا و سه شکست متوالی باعث تغییر عقیده او و تیم مدیریت ورزشی سویا شده است. سویا حالا برای رسمی کردن قرارداد راموس عجله دارد، زیرا امروز سویا باید لیست نهایی خود برای لیگ قهرمانان اروپا را به یوفا ارائه کند.

سرخیو راموس برای یک فصل قرارداد امضا می‌کند و دستمزد خود را به میزان زیادی کاهش خواهد داد و بسته به عملکرد خود و در صورت توافق طرفین می‌تواند برای یک فصل دیگر نیز تمدید کند. راموس ۳۷ سال سن دارد، اما تجربه و قدرت رهبری او قطعا به کمک سویایی خواهد آمد که بدترین شروع خود در لیگ را ثبت کرده و در سه بازی هشت گل دریافت کرده است.

راموس محصول آکادمی سویاست، ولی خیلی زود مورد توجه رئال قرار گرفت و در روز پایانی نقل و انتقالات تابستان ۲۰۰۵ به رئال مادرید پیوست. او ۱۶ سال برای رئال بازی کرد و سپس به پی اس جی پیوست. از زمان جدایی از پاریسی‌ها، راموس بدون تیم است، اما به نظر این فصل برای سویا بازی خواهد کرد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها