|
کدخبر: 303594

اسطوره رئال در نزدیکی گالاتاسرای

اگر سرخیو راموس به لیگ عربستان نرود، او به پیشنهاد گالاتاسرای پاسخ مثبت خواهد داد.

فوتبال اسطوره رئال در نزدیکی گالاتاسرای

گالاتاسرای به رشد پروژه جاه طلبانه خود برای تسلط بر فوتبال ترکیه و پیشرفت در فوتبال اروپا ادامه می ‌هد. پس از بسته شدن قرارداد قطعی ایکاردی در تابستان امسال، جذب ستاره لیگ برتری مانند ویلفرد زاها یا ورود دو بازیکن برجسته دیگر از بوندسلیگا مانند دمیربای یا آنخلینیو، هدف بعدی، جذب یک اسطوره بزرگ فوتبال جهان است.

این تیم ترکیه ای یک ماه است که به خدمت گرفتن سرخیو راموس را در دستور کار خود داده و به گفته نشریه فاناتیک، این مدافع میانی در حال حاضر یک پیشنهاد دو ساله با دستمزد ۵.۵ میلیون یورو در سال روی میز دارد. گالا برای رسیدن به دور گروهی لیگ قهرمانان امشب برابر المپیا به میدان خواهد رفت. در صورت رسیدن به این هدف، انتظار می‌رود راموس پیشنهاد گالاتاسرای را جدی تر بگیرد.

در گالاتاسرای خوش‌بینی‌ها در این مورد بیشتر شده و فاناتیک احتمال رقم خوردن این انتقال را بالا می‌داند. این رسانه اطمینان می‌دهد که راموس به تیم ترکیه ای گفته است که اگر پیشنهاد مهمی از عربستان دریافت نکند، حتما با آن‌ها قرارداد امضا خواهد کرد.

راموس تا سال ۲۰۲۱ برای رئال بازی می‌کرد ولی سپس راهی پی اس جی شد. با اتمام قراردادش، او از چند هفته پیش بازیکن آزاد است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها