|
کدخبر: 305426

ضد حال به نیمار

سالم الدوساری ستاره الهلال شب گذشته گل برتری تیمش مقابل الاتحاد را به ثمر رساند.

فوتبال ضد حال به نیمار

اگرچه با حضور فوق ستاره‌ها در لیگ عربستان بازوبند در بسیاری از تیم‌ها به آن‌ها تقدیم شده اما الهلال هنوز کاپیتان خودش را دارد، سالم الدوساری!

حضور فوق ستاره‌ها در لیگ باعث شده تا بازوبند کاپیتانی را از کاپیتان سابق بگیرند، رونالدو (النصر)، بنزما (الاتحاد)، فیرمینیو (الاهلی)، هندرسون (الاتفاق). اما حضور ستاره‌هایی چون نیمار، بونو، میتروویچ، ساویچ، نوس و مالکوم تغییری در کاپیتانی الهلال ایجاد نکرده و هنوز کاپیتان تیم ملی عربستان، بازوبند الهلال را بر‌ بازو می‌بندد و جلوتر از تمامی ستاره‌ها به زمین وارد می‌شود.

دوساری شب گذشته بازهم ارزش‌های خود را نشان داد و در حالی که بازی ۳-۳ دنبال می‌شد، گل چهارم و برتری تیمش را زد تا سه امتیاز را با خود به ریاض برگردانند. پشتک واروهای معروف سالم پس از گلزنی در ورزشگاه امیر فیصل هواداران را به مرز جنون رساند تا شبی تاریخی برای آبی‌ها رقم بخورد. این چهارمین گل سالم در لیگ این فصل بود، او هنوز هم محبوبترین ستاره عربستانی‌ها در زمین فوتبال است.

مسابقات لیگ عربستان امروز و پس از انجام مسابقات تعطیل می‌شود و بازیکنان برای حضور در تیم ملی به خط خواهند شد، سالم قطعا گزینه اول مانچینی برای حضور در ترکیب تیم ملی عربستان است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها