|
کدخبر: 303689

جزییات وحشتناک قرارداد نیمار با الهلال عربستان!

روزنامه سان انگلیس جزییات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده اند که باعث حیرت همگان شده است.

فوتبال جزییات وحشتناک قرارداد نیمار با الهلال عربستان!

قطعا اگر تابستان گذشته کسی مدعی می شد که یک سال دیگر شاهد حضور همزمان رونالدو، نیمار، بنزما، محرز، فیرمینو، مانه و... در عربستان خواهیم بود، کسی حتی یک درصد هم این ادعا را باور نمی کرد ولی نه تنها این اتفاق رخ داده بلکه به لطف سرمایه گذاری ۶.۳ میلیارد دلاری صندوق سرمایه گذاری عربستان، ستاره های مطرح دیگری نیز راهی خاورمیانه شده اند.

عقد قرارداد الهلال با نیمار که شب گذشته صورت گرفت، تنها در خواب و رویا تصور می شد. اما این انتقال صورت گرفت و رکورددار گران ترین انتقال تاریخ فوتبال جهان و کاپیتان تیم ملی برزیل، در ۳۱ سالگی راهی عربستان شد که علاوه بر دستمزد ۳۰۰ میلیون یورویی، از مزایای باورنکردنی دیگری نیز بهره مند شده است.

شب گذشته و پس از قطعی شدن حضور این بازیکن در جمع شاگردان ژرژ ژسوس، فروشگاه های رسمی الهلال در پایتخت، هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین، شاهد تقاضای تاریخی هواداران برای خرید پیراهن ستاره جدید تیمشان یعنی نیمار بودند.

خودروی-نیمار

نیمار-خودروی-جدید

پس از اعلام قرارداد کاپیتان تیم ملی برزیل، بیش از ۱۲ هزار پیراهن با نام و شماره نیمار به صورت اینترنتی در عرض چند ساعت به فروش رفتند، در حالی که هواداران الهلال در صف های طولانی برای دریافت پیراهن در فروشگاه این باشگاه در ریاض صف کشیده بودند و ازدحام جمعیت در داخل فروشگاه حتی پس از بسته شدن درب فروشگاه نیز ادامه داشت.

نیمار ۳۱ ساله درخصوص پذیرش پیشنهاد الهلال گفت: من در اروپا به موفقیت های زیادی دست یافتم و لحظات خاصی را گذراندم، اما همیشه دوست داشتم یک چهره جهانی باشم و مهارت های خود را در چالش ها و فرصت های جدید، در مکان های تازه آزمایش کنم. لیگ عربستان اکنون انرژی شگفت انگیز و بازیکنان باکلاسی دارد. من می دانستم به بسیاری از ستاره های برزیلی که سال ها در عربستان بازی کرده اند، خواهم پیوست. بنابراین فکر می‌کنم اینجا جایی است که باید رفت.

نیمار در ادامه داد: الهلال یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت انگیز است و بهترین تیم در آسیا است. این موضوع به من این احساس را می دهد که در زمان مناسب، برای پیوستن به باشگاه مناسب، تصمیم درستی گرفتم. من عاشق پیروزی و گلزنی هستم و قصد دارم این کار را در عربستان سعودی و با الهلال ادامه دهم.

روزنامه انگلیسی «سان» نیز جزئیات قرارداد نیمار، سومین ستاره بزرگی که پس از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما به لیگ عربستان پیوسته را فاش کرد. جایی که آنها روزگاری در الکلاسیکو برابر نیمار قرار گرفتند و حالا این جدال سه ضلعی در سه تیم مختلف عربستانی برگزار می شود.

سان نوشته است که نیمار برای پذیرش این قرارداد، علاوه بر اینکه در طول ۲ سال دستمزد هفتگی ۲.۵ میلیون پوندی دریافت می کند، سه خودرو لوکس درخواست کرده است: بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان (قیمت کل آنها ۵۱۰۰۰۰ پوند است).

علاوه بر این، نیمار ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای او، خانواده و دوستانش نیز درخواست کرده که در تمام ساعات شبانه روز، باید در دسترس این بازیکن قرار بگیرد.

نیمار همچنین درخواست یک خانه بزرگ را کرده که یخچال آن باید همیشه با آب میوه مورد علاقه اش پر باشد. ضمن اینکه سه سونا، پنج خدمتکار شبانه روزی، سرآشپز شخصی او از برزیل و دو خدمتکار برای انجام کارهای مربوط به نظافت منزل نیز باید در اختیار فوق ستاره جدید الهلال قرار بگیرند.

یک منبع فاش کرد که نیمار خواسته است تا تمام هزینه‌های اقامتش در هتل‌ها، رستوران‌ها و شهرهایی را که در روزهای تعطیل از آن ها بازدید می‌کند، توسط باشگاه تامین شود و هر زمان که او و خانواده‌اش نیاز به سفر داشته باشند، مجوز استفاده از هواپیمای شخصی‌اش را بگیرد.

به نوشته این روزنامه، نیمار درخواست خانه ای ۲۵ اتاقه برای اقامت خانواده و دوستانش کرده است و این خانه باید دارای استخری با عرض حداقل ۱۰ متر و طول ۴۰ متر باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها