|
کدخبر: 305221

۲ ستاره بارسلونا در رادار لیورپول

طبق ادعای دیاریو اسپورت، اگر رفتنی شدن محمد صلاح قطعی شود، لیورپول برای خرید عبده و آنسو فاتی از بارسا اقدام خواهد کرد.

فوتبال ۲ ستاره بارسلونا در رادار لیورپول

پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی نزدیک است و همه باشگاه‌ها عجله دارند تا بتوانند فهرست خود را ببندند. یک خواهان جدید از لیگ برتر در چند ساعت اخیر در مورد شرایط دو بازیکن بارسلونا سوال پرسیده است. طبق ادعای اسپورت، لیورپول از بارسا در مورد وضعیت عبده و آنسو فاتی سوال کرده است.

باشگاه تحت هدایت یورگن کلوپ، در حال بررسی نحوه پوشش خروج احتمالی محمد صلاح است و به همین دلیل به سران بارسلونا اعلام کرده است که در صورت از دست دادن ستاره مصری، علاقه‌مند به داشتن یکی از این دو بازیکن جوان هستند.

در مورد آنسو فاتی، همه می‌دانند که لیورپول تنها باشگاه لیگ برتری نیست که علاقه مند به جذب او است. تاتنهام و چلسی دو تیمی هستند که بیشترین علاقه را به مهاجم بارسا نشان داده‌اند، اما حالا لیورپول نیز علاقه‌مند به خرید آنسو شده است.

با توجه به شرایط مالی بد، در بارسا دیگر منتفی نمی‌دانند که یکی از این دو مهاجم، در روزهای باقی مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات، باشگاه را ​​ترک کند.

سه روز آینده تعیین کننده خواهد بود تا ترکیب بارسا برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ تکمیل شود. در حال حاضر وضعیت اریک گارسیا، لنگله و همچنین مارکوس آلونسو مبهم است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها