|
کدخبر: 303684

ستاره آبی ها رفتنی شد

حکیم زیاش در نهایت تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و در آزمایشات پزشکی گالاتاسرای ترکیه شرکت می‌کند.

فوتبال ستاره آبی ها رفتنی شد

حکیم زیاش سرانجام پس از توافق با گالاتاسرای، چلسی را ترک خواهد کرد. این هافبک جزو برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو برای این فصل نیست.

زیاش در ترکیب روز یکشنبه چلسی برای بازی مقابل لیورپول قرار نگرفت. او همچنین در اوایل تابستان امسال از تور پیش فصل چلسی در آمریکا کنار گذاشته شده بود.

گاردین اکنون گزارش داده که او قصد دارد از این باشگاه جدا شود. زیاش در حال حاضر به ترکیه سفر می‌کند تا پس از انجام آزمایشات پزشکی قراردادش با گالاتاسرای را امضا کند.

اونینگ استاندارد اضافه می‌کند که چلسی امیدوار است این قرارداد به نتیجه برسد. این باشگاه در هفته‌های گذشته برای خروج زیاش که دو سال از قراردادش باقی مانده، مشکل داشت.

انتقال به النصر در اوایل پنجره نقل و انتقالات پس از اینکه زیاش در آزمایشات پزشکی مشکل داشت، با شکست مواجه شد. او قرار بود با ۲۰ میلیون یورو به باشگاه عربستانی بپیوندد اما آن‌ها پس از آزمایشات پزشکی دستمزد پیشنهادی را کاهش دادند.

همچنین باشگاه لندنی در ماه ژانویه نتوانست به دلیل اشتباهات در ثبت و ارسال مدارک او را به پاری سن ژرمن بفروشد. این هافبک مراکشی همچنین مذاکراتی را با رم بر سر انتقال احتمالی انجام داد که در نهایت به نتیجه نرسید.

زیاش از زمان امضای قرارداد با چلسی در سال ۲۰۲۰، ۱۰۷ بازی برای این باشگاه انجام داده است. ستاره سابق آژاکس در این دیدارها ۱۴ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها