|
کدخبر: 303618

خطر بیخ گوش پرسپولیس

با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی ممکن است سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل آینده کم شود.

فوتبال خطر بیخ گوش پرسپولیس

با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی هر تیم می‌تواند ۶ بازیکن خارجی در لیست خود داشته باشد که یکی از آن‌ها باید از کشورهای آسیایی باشد. از آنجایی که بازیکنان لژیونر ایرانی هم سهمیه خارجی به حساب می‌آیند، پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل لیگ برتر و یکی از نماینده‌های ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر نفراتی مثل کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی، گیورگی گولسیانی و وحدت هنانوف را در اختیار دارد که سهمیه خارجی به حساب می‌آیند.

با توجه به قوانین جدید اگر بازیکنان خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های این فصل به میدان نروند، یک سهمیه از سهمیه خارجی فصل آینده آن باشگاه از بین می‌رود و می‌سوزد. کنعانی‌زادگان و زاهدی بازیکنان فیکس پرسپولیس هستند و مشکلی از این بابت ندارند. از طرفی وحدت هنانوف و گولسیانی دو مدافعی هستند که در برنامه‌های فنی این فصل پرسپولیس جایی ندارند و گل‌محمدی روی آن‌ها به عنوان بازیکن فیکس حساب باز نمی‌کند.

در کنار این نفرات؛ پرسپولیس به دنبال نهایی کردن قرارداد یک گلر ۱۹ ساله برزیلی و یک مهاجم خارجی هم است. مهاجم خارجی در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد ولی گلر جوان برزیلی با توجه به حضور بیرانوند به عنوان گلر شماره یک؛ فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نمی‌کند. از همین رو ممکن است برای فصل بعد چند سهمیه خارجی پرسپولیس با توجه به همین قانون کم شود و بسوزد. یحیی گل‌محمدی برای جلوگیری از این اتفاق بد برای تیمش باید فکر چاره کند و طوری بازی کردن این نفرات را مدیریت کند که سهمیه‌های پرسپولیس برای فصل بعد دچار مشکل نشود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها