|
کدخبر: 303120

اسطوره رئال نقره داغ شد

مارسلو به دلیل مصدوم کردن بازیکن مقابلش در جام لیبرتادورس ۳ جلسه از همراهی فلومیننزه محروم شد.

فوتبال اسطوره رئال نقره داغ شد

کمیته انضباطی کنمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) مارسلو را به دلیل حرکتی که باعث مصدومیت جدی لوسیانو سانچز در بازی کوپا لیبرتادورس بین فلومیننزه و آرژانتینوس جونیورز شد، به محرومیت در سه بازی و ۶ هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

مارسلو البته بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم این تیم را از دست داده بود. فلومیننزه در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست راهی یک چهارم نهایی شوند.

فلومیننزه قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند، اما به نظر نمی‌رسد که مارسلو در هیچکدام از بازی‌های رفت و برگشت دور بعد بتواند این تیم برزیلی را همراهی کند.

بازیکن حریف به شکل دلخراشی مصدوم شد و مارسلو نیز کارت قرمز مستقیم گرفت. او با گریه و بدون شکایت زمین را ترک کرده بود. مارسلو سپس در صفحه اینستاگرام خود از لوسیانو سانچز که کل فصل را به دلیل شکستگی زانوی چپش از دست خواهد داد، عذرخواهی کرد و اعلام کرد که این اتفاق تصادفی بوده است.

پس از پایان بازی اما فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه و سرمربی فعلی برزیل، از تصمیم داور گلایه کرد و آن را کاملاً پوچ خواند. او گفت که مارسلو دریبل می‌زد و جایی برای گذاشتن پایش نداشت.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها