|
کدخبر: 303098

قرارداد تاریخی کین بسته شد!

هری کین رضایت باشگاه تاتنهام برای پیوستن به بایرن مونیخ را دریافت کرد.

فوتبال قرارداد تاریخی کین بسته شد!

هری کین موافقت تاتنهام برای تکمیل انتقال به بایرن مونیخ را دریافت کرد. این مهاجم ۳۰ ساله قرار است امروز راهی آلمان شود و تست‌های پزشکی و امضای قراردادی ۴ ساله با بایرن مونیخ را انجام بدهد.

انتظار می‌رود کین پس از توافق پنجشنبه شب برای پیوستن به قهرمان بوندسلیگا، پیراهن شماره ۹ را بر تن کند. روز گذشته گزارش شده بود که تاتنهام پیشنهادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو از بایرن را پذیرفته است.

کاپیتان انگلیس می‌خواست آینده‌اش قبل از شروع فصل لیگ برتر در روز یکشنبه مشخص شود. تاتنهام در اولین بازی فصل به مصاف برنتفورد می‌رود.

کین به ماندن در تاتنهام علاقه داشت، اما در نهایت وعده یک چالش جدید در بایرن را پذیرفت. این مهاجم در ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود قرار داشت و تاتنهام می‌خواست او قرارداد جدیدی امضا کند.

با این حال، هیچ پیشرفتی در این زمینه صورت نگرفت و همین باعث شده باشگاه تصمیم بسیار دشواری را برای فروش مهاجم خود به جای از دست دادن او به صورت رایگان در تابستان آینده بگیرد.

تاتنهام سه پیشنهاد بایرن برای کین را رد کرده بود، اولین پیشنهاد در ژوئن ارائه شده بود. کین با زدن ۲۸۰ گل در ۴۳۵ بازی، به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام این باشگاه را ترک می‌کند.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها