|
کدخبر: 302179

آرامش ۲۵ میلیاردی در استقلال!

بازیکنان استقلال روز سه‌شنبه قسمتی از مطالبات خود را دریافت کردند تا فضا آرام شود و دیگر خبری اعتصاب مجدد نباشد.

فوتبال آرامش ۲۵ میلیاردی در استقلال!

باشگاه استقلال این بار خلف وعده نکرد و دقیقاً طبق قولی که داده بود روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرد تا فضا آرام شود و آنها بدون هیچ مشکلی تمرینات را ادامه بدهند. با توجه به یط ایجاد شده بسیار بعید به نظر می‌رسد استقلالی‌ها دیگر تا زمان آغاز فصل دوباره سراغ راهکار اعتصاب بروند.

میزان پرداختی چقدر بود؟

بر اساس هماهنگی‌های قبلی یا در واقع بهتر است بگوییم طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود بازیکنان استقلال روز سه‌شنبه طوری دریافتی داشته باشند که هر کدام از آنها عملاً ۳۰ درصد از مطالبات خود را بگیرند ولی رقم مذکور به طور کامل فراهم نشد و در نهایت اسناد مالی به گونه‌ای تنظیم شده و دستور پرداخت صادر شد که رقم دریافتی تمام بازیکنان به ۷۰ درصد از کل مبلغ قرارداد فصل گذشته آنها برسد. البته با توجه به قرارداد بازیکنان، همین پرداخت هم در مجموع بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شد.

پرداخت‌زیر نظر نکونام

وقتی مدیران باشگاه دیدند شرایط مالی به گونه‌ای است که نمی‌توانند میزان پرداختی بازیکنان را به ۸۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود برسانند، تصمیم گرفتند با سرمربی تیم مشورت کنند و از جواد نکونام هم ایده بگیرند. در نهایت قرار شد کل پرداخت‌ها با نظر نکونام انجام شود و مرد شماره یک نیمکت استقلال اینطور صلاح دید تا پرداخت‌ها به گونه‌ای جلو برود که میزان دریافتی تمام بازیکنان استقلال به اندازه ۷۰ درصد از رقم ثبت شده در قراردادشان شود و حالا تمام بازیکنان فصل قبل استقلال که این فصل هم در جمع آبی‌ها حضور دارند، هر کدام ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته را طلبکار هستند. نکونام معتقد بود با این کار عدالت بیشتر رعایت می‌شود.

بازیکنان استقلال چند میلیارد از باشگاه پول گرفتند؟/ استقلال به کدام بازیکنان پول نداد؟/ سمت جدید جواد نکونام در استقلال!

وعده جدید

بازیکنان استقلال روز سه‌شنبه علاوه بر دریافت قسمتی از مطالبات خود، یک وعده جدید هم شنیدند. به آنها اعلام شد تا قبل از آغاز لیگ بیست و سوم قسمت دیگری از بدهی باشگاه به بازیکنان پرداخت خواهد شد. البته بعید به نظر می‌رسد در قسمت بعدی پرداخت‌ها تمام مطالبات تسویه شود.

پول نگرفته‌ها

اما در این میان سوال اینجاست که آیا همه بازیکنان فصل قبل استقلال روز سه‌شنبه پول گرفتند؟ نه! چنین اتفاقی رخ نداد چون پرداخت‌ها فقط به بازیکنانی انجام شد که فصل قبل در استقلال بودند و این فصل هم پیراهن آبی را بر تن می‌کنند اما بازیکنانی که در پایان لیگ بیست و دوم خداحافظی کردند و از استقلال رفتند، سه‌شنبه پولی نگرفتند. مدیران باشگاه معتقدند با آنها باید برای تسویه حساب کلی صحبت کرد و به توافق رسید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها